Twitter“ pasekė „Google“ ir „Facebook“ pavyzdžiu. Pastarosios bendrovės anksčiau šiais metais uždraudė su virtualiomis valiutomis susijusią reklamą, kad apsaugotų vartotojus nuo sukčiavimo.

„Esame įsipareigoję užtikrinti „Twitter“ bendruomenės saugumą, – nurodoma socialinio tinklo pranešime. – Todėl paskelbėme naują politiką dėl Twitter“ reklamos, susijusios su kriptovaliutomis.“

Pagal naują reklamos politiką, ICO ir žetonų pardavimo reklaminiai pranešimai šiame tinkle yra uždrausti. „Mes žinome, kad tokio tipo turinys – tiek organinis, tiek ir mokamas – dažnai yra siejamas su sukčiavimu ir apgaule, todėl prevenciškai imamės priemonių užkirsti kelią tokio tipo paskyroms, kad šios nepalaikytų kontakto su kitais ir neapgautų“, – nurodoma „Twitter“ pranešime.

Po tokio „Twitter“ sprendimo bitkoino kursas krito 8 proc. iki 7929 JAV dolerių.

Tačiau naujoji „Twitter“ tvarka nedraudžia kriptovaliutų biržų reklamos ar pranešimų apie saugias paslaugas, kurias teikia didžiosiose biržose listinguojamos akcinės bendrovės.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją