Šiuo metu vykstanti teisinė kova tarp „Apple“ ir „Samsung“ atskleidžia vis daugiau šaunių detalių apie abu gamintojus, jų rinkodaros strategijas ir kovą dėl vartotojų širdžių.

Būtent teisinio proceso dėka mes išvydome krūvą nematytų „iPad“ ar „iPhone“ prototipų. Sužinojome, ką Steve’as Jobsas galvojo apie 7 colių įstrižainės planšetes. Kiek pinigų už kiekvieną gaminį į kišenę įsideda „Apple“ ir kiek „Samsung“. Taip pat ne kartą išgirdome „Samsung“ teiginius, kad jie nekopijavo taip vadinamojo „Jėzaus telefono“. Tiesa, nuotrauka apačioje demonstruoja kaip atrodė „Samsung“ telefonai prieš ir po „iPhone“ pasirodymo.

Nesenai gi sužinojome dar vieną detalę. Pristačiusi planšetę „Galaxy Tab 10,1“ bendrovė „Samsung“ pradėjo rodyti jos reklamą per televizorių. Ir nors planšetės nėra identiškos, didžioji dalis žiūrovų manė, kad žiūri į „iPad“ ir į „Apple“ reklamą. O kad tai yra „Samsung“ gaminys, suprato vos 16 proc. žiūrovų.

Taip rašoma šią savaite į internetą nutekėjusiame bendrovės „Samsung“ dokumente. Iš šio dokumento galime spręsti, kad Korėjos bendrovės pastangos sukurti kuo labiau į „iPad“ panašesnę planšetę nepasiteisino. Pasižiūrėkite į pirmąją iliustraciją. Jei ekranai būtų išjungti, tikrai žinotumėte kur „iPad“, o kur „Galaxy Tab“?

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (220)