aA
Didesni lagaminai yra laikomi lėktuvo krovinių skyriuje, kuris įprastai būna po salono grindimis. Tai – gana didelis plotas, kuriame keliauja siuntos, lagaminai, net gyvūnai.
© Shutterstock

Lėktuvo krovinių skyrius įprastai užpildomas tuo pat metu, kai laipinami keleiviai – tam yra skirti atskiri liukai lėktuvo išorėje. O kas jei prireiktų į šį skyrių patekti iš salono vidaus? Ar tai apskritai įmanoma?

Nemažai keliautojų yra patyrę šį nesklandumą – įsitaisote savo vietoje ir suprantate, kad registruotame lagamine liko ausinės ar kitas asmeninis daiktas, kuriuo dabar norėtumėte pasinaudoti. Aišku, tai yra tik jūsų problema ir niekas jūsų net neužjaus. O kas jei iš krovinių skyriaus ims rūkti dūmai? Tuomet patekti į po salono grindimis esantį krovinių skyrių tikrai reikia greitai.

Tiesa, patys mažiausi lėktuvai, tokie kaip ATR-72, krovinius laiko tame pačiame lygyje, kur sėdi keleiviai – po vieną skyrių lagaminams yra lėktuvo priekyje ir gale. Į juos iš tiesų įmanoma patekti iš lėktuvo salono ir tai netgi buvo padaryta ne kartą.

O štai šiek tiek didesni lėktuvai, tokie kaip „Boeing 737“ ir „Airbus A320“ lengvo priėjimo prie krovinių skyriaus paprasčiausiai neturi. Krovinių skyrius šiuose siauro fiuzeliažo lėktuvuose yra gana nedidelis, jis nesunkiai užpildomas. Todėl lėktuvų gamintojai lengvo priėjimo tiesiog neįrengia arba jo nėra visiškai. „Boeing 737“ technikai pasakoja, kad lėktuvo priekyje po kilimu yra liukas, tačiau norint pro jį patekti į krovinių skyrių tiesiog reikėtų labai daug laiko ir įrankių.

Dar didesni plataus fiuzeliažo lėktuvai turi priėjimą prie krovinių skyriaus, tačiau ir jis neleidžia pasiekti bagažo. Lėktuvo priekyje yra tam skirtas liukas, tačiau jis leidžia prieiti tik prie priekinėje dalyje esančių avionikos prietaisų ir netoliese esančio bagažo. Kodėl jis neleidžia pereiti viso skyriaus? Todėl, kad bagažas dideliuose lėktuvuose yra gabenamas specialiuose konteineriuose.

Ar įmanoma iš lėktuvo salono patekti į krovinių skyrių?
© Shutterstock

Šių konteinerių forma yra sukurta taip, kad šie kiek įmanoma geriau išnaudotų krovinių skyriaus erdvę. Jie pagreitina bagažo įkrovimą ir iškrovimą, todėl oro uostai dirba efektyviau. Tačiau jie yra visiškai uždari ir užima didžiąją dalį erdvės žemutiniuose lėktuvo lygiuose, todėl pro jos praeiti yra praktiškai neįmanoma.

Kita vertus, liukai ten tikrai yra. Juos turi tokie lėktuvai kaip „Boeing 777“, „Boeing 747“, „Boeing 787“, „Airbus A380“ ir kiti plataus fiuzeliažo laineriai.

Taigi, prieiti prie bagažo skrydžio metu yra arba neįmanoma, arba labai sunku, priklausomai nuo lėktuvo tipo. Tačiau nemanykite, kad tai yra labai pavojinga. Greičiau jau priešingai – ten tiesiog nėra ko lįsti. Visi paminėti lėktuvai turi ugnies slopinimo sistemas, o saugumui užtikrinti kuriami protokolai, kurių įprastai griežtai laikomasi.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kinijos sraigtasparnių parodoje pademonstruotas neįtikėtinas triukas (5)

Kinijos liaudies išlaisvinimo armijoje tarnaujantis akrobatinio skaidymo meistras išsamiai...

Paneigė mitus apie telefonus: tie, kurie bando apsisaugoti nuo elektromagnetinių bangų, gyvena lyg šiltnamyje (28)

„Kai mokiausi universitete, teko bendrauti su tikimybių teorijos profesoriumi Povilu Tvarijonu. Jis...

Ar mes pasiruošę naujausioms technologijoms: kiekviena organizacija turėtų tapti skaitmenine

Vilniuje prasidėjo kasmetinė konferencija – „ Dell Technologies Forum 2019“. Čia susirinko...

Garsiausius šedevrus perkėlė į socialinius tinklus: menininkas parodė, kaip atrodytų klasikų kūriniai „Instagram“ amžiuje (4)

Ar esate pagalvoję, kokie būtų Van Gogo, Botičelio ir Leonardo da Vinčio paveikslai, jei šie...

Naudojatės „Facebook“? Štai ką būtina žinoti (15)

Daug suinteresuotų šalių tyko socialinių tinklų vartotojų duomenų. „ Cambridge Analytica “...

Top naujienos

Pristatė kitų metų biudžeto projektą: 3 nauji mokesčiai ir didesni atlyginimai (254)

Vyriausybė parengė 2020 metų biudžeto projektą. Jame atsidūrė daug diskusijų sukėlę 3...

Garsiausi Žvėryno žemgrobiai sudėjo ginklus: šampano ekspertės tvora griuvo pirmoji (117)

Prieš kurį laiką DELFI aprašė dvi žemgrobystės istorijas prestižiniame Vilniaus Žvėryno...

Itin pavojinga situacija Alytuje: ugniagesiai vis dar kovoja su liepsnomis, gyventojams išplatintas pranešimas atvyko kariškiai (239)

Alytuje dėl kilusio milžiniško gaisro evakuojama reabilitacijos ligoninė. Ugniagesiai praneša,...

Skvernelis įvertino įvykius Seime: vakarykštė diena tikrai yra apgailėtina (80)

Premjeras Saulius Skvernelis Vyriausybėje trečiadienį įvertino dramą Seime dėl parlamento...

Šapoka: visuotinis NT mokestis ateityje yra neišvengiamas (1)

Finansų ministras Vilius Šapoka sako, kad ateityje visuotinis nekilnojamo turto (NT) mokestis...

Atokioje sodyboje rasta su išoriniu pasauliu jokio ryšio neturėjusi šeima (75)

Nyderlandų valdžios institucijos pradėjo didelį tyrimą, kai buvo rasta septynių asmenų...

Molėtų rajone iš šeimos paimtas kūdikis: pamačiusi sužalojimus gydytoja turėjo reaguoti nedelsiant (29)

Profilaktiniam sveikatos patikrinimui atvežtą kūdikį pamačiusi gydytoja nedelsiant kreipėsi į...

Vyriausybė siūlo vaiko pinigus didinti mažiau, nei sutarė siekti valdantieji

Vyriausybė trečiadienį pasiūlė kitąmet iki 60 eurų padidinti vaiko pinigus, tai yra kiek...

Nuo šiol mitybos piramidė nebe tokia: pakitę mūsų mitybos įpročiai padarė perversmą (2)

Nuo 1981 m. daugelyje šalių spalio 16-ąją minima Pasaulinė maisto diena. Vienas iš šios dienos...

5 auksinės taisyklės ir drabužius derinsite ne prasčiau nei stilistė (2)

Atvėsus orams ir rudeniui jau beveik įpusėjus, atrodo, norėtųsi kalbėti apie tamsias žemiškas...