Remiantis „Counterpoint Research“ duomenimis, antrąjį šių metų ketvirtį „premium“ segmente (daugiau nei 400 JAV dolerių) „OnePlus“ pralenkė „Samsung“. Šiame segmente „OnePlus“ išmanieji telefonai užima 29 proc. Indijos rinkos. Tokius rezultatus pasiekti leido „OnePlus 8“ serijos populiarumas.

„Samsung“ užima antrąją vietą, atsilikdamas tik 1proc., tačiau tai vis vien didžiulis pasiekimas Kinijos gamintojui, turint omenyje, kad „OnePlus“ vis dar laikomas nišiniu gamintoju daugelyje pasaulio šalių.

Dėl aršios konkurencijos „Apple“ nusileido į trečiąją poziciją, nors ir dominavo „ypač aukštos kokybės“ segmente (virš 600 JAV dolerių), užimdamas 42 proc. rinkos dalies. Kol „OnePlus 8“, „Vivo V19“ ir „Samsung Galaxy A71“ užėmė tris populiariausias vietas, „iPhone SE“ ir „iPhone 11“ užsitikrino likusias vietas.

Tačiau „Apple“ gali išsiveržti į priekį, nes Indijoje pradėta surinkinėti „iPhone 11“, o tai leistų sumažinti išmaniojo telefono kainą.

Visgi „Counterpoint Research“ pabrėžia, kad minėtieji telefonai sudaro labai nedidelę Indijos rinkos dalį, vos 4 proc. visų šalyje nuperkamų išmaniųjų telefonų. Dauguma vartotojų perka biudžetinius įrenginius. Tad nenuostabu, kad „OnePlus“, galėdamas pasiūlyti puikių specifikacijų įrenginius už nedidelę kainą, tampa populiariausiu išmaniųjų telefonų gamintoju šioje šalyje.