Negana to, „Rovio“ ketina plėsti „Angry Birds“ prekės ženklą ir į kitus gaminius, rašo „Silicon Alley Insider“.

Per visą laiką „Angry Birds“ yra atsisiųstas daugiau kaip 50 mln. kartų ir yra populiariausia mokama programėlė „Apple“ parduotuvėje. Bendrovė uždirba ir apie 1 mln. JAV dolerių per mėnesį iš reklamų nemokamoje žaidimo versijoje „Android“ platformai.

Jau skelbta, kad „Angry Birds“ yra toks populiarus, jog jau balandį kino teatruose pasirodys trimatis animacinis filmas „Rio“ su šios mobiliosios programos veikėjais. Be to, lietuvių plėtojamam mobiliųjų programų portalui „GetJar“ praėjusių metų gale pasiūlius pilną nemokamą „Angry Birds“ versiją, per pirmą dieną ją atsisiuntė per 1,5 mln. vartotojų, dėl ko buvo sutrikęs „GetJar“ serverių darbas.

„Rovio“ atstovų teigimu, bendrovė sukūrė 51 žaidimą, ir tik 52-asis - „Angry Birds“ - tapo ne tik sėkmingu, bet ir kultiniu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)