“Lietuvos mobiliojo ryšio rinka išgyvena iššūkių kupiną pereinamąjį laikotarpį. Mes planuojame užsitikrinti rinkos lyderio pozicijas ir padidinti pelningumą. „Omnitel“ įdiegs naują verslo modelį, padidinsiantį duomenų perdavimą ir sumažinsiantį balso paslaugų mažėjimą. Siekdami patenkinti vartotojų poreikius mobiliajam internetui, tęsime tinklo modernizaciją, toliau plėsime 4G LTE tinklo padengimą ir didinsime jo talpą”,- sakė „TeliaSonera“ Baltijos mobiliojo ryšio padalinio vadovas Kennetas Rådne.

A. Zabulis apie darbo netekimą sužinojo išvakarėse

DELFI susisiekė su K. Rådne, kuris patvirtino, jog pagrindinė priežastis ieškoti naujo vadovo buvo prasti finansiniai rezultatai ir mažėjanti rinkos dalis. „Pastaruoju metu turėjome sunkumų. Mažėjo pelnas, mažėjo marža, mažėjo rinkos dalis. Taigi, priėmėme išvadą, kad reikia pradėti iš naujo. O tam reikėjo naujo vadovo. Labai noriu padėkoti Antanui už tai, ką jis padarė per pastaruosius 12 metų – jis iš esmės pastatė milžinišką mobilojo verslo bendrovę“.

Dar prieš dvejus metus tuometinis „TeliaSonera“ mobiliųjų paslaugų vadovas Hakanas Dahlstromas Barselonoje, „Mobile World Congress“ suvažiavime, sakė, kad tikisi geresnių Lietuvos padalinio („Omnitel“) finansinių rezultatų bei pažadėjo rimtas permainas. Tačiau per pastaruosius dvejus metus kiekvieno metų ketvirčio „Omnitel“ finansiniuose rezultatuose buvo nurodomas pajamų ir pelno mažėjimas.

Paklaustas, kada A. Zabulis buvo informuotas apie pasikeitusią jo įdarbinimo situaciją, K. Rådne atsakė: „Jis buvo informuotas vakar vakare“.

Danas Strombergas
Naujasis vadovas darbo ėmėsi nuo penktadienio

Danas Strömbergas pareigas pradeda eiti nuo šiandien, o per vasarą su šeima persikels gyventi į Vilnių.

Naujasis „Omnitel“ prezidentas gimė Švedijoje 1958 metais, Helsinkio Aalto technologijų universitete yra įgijęs magistro laipsnį.

Vien rinkodaros nebepakaks – teks keistis iš esmės

Nepriklausomas rinkodaros konsultantas Audrius Savickas sakė: „Vertinant iš rinkodaros ir komunikacijos pusės akivaizdus vienas dalykas: įmonės atrodymas ar bandymas atrodyti ir jos tikrasis vidinis dalykas yra du skirtingi pasauliai. Nepaisant to, kad „Omnitel“ pakeitė prekės ženklą, kad atsirado šūkis „Pirmiausia – Jūs“, vidaus sistemos, procedūros ir požiūris šios žinios nestiprino. Šis skirtumas buvo akivaizdus. Ar dabar kažkas pasikeis – sunku pasakyti, bet mano manymu, ši kompanija turi keistis iš vidaus ir šiuo atveju marketingas ir komunikacija nepadės. Labai svarbu tai, koks bus naujasis vadovas, kaip greitai jis sugebės perorientuoti kompaniją ir kaip greitai jos darbai pradės derėti su žodžiais“.

„[A. Zabulio atleidimo faktas – DELFI] yra signalas, bet po jo turėtų būti kitos žinutės. Kitas vadovas turėtų kažką aiškiai pasakyti ir suformuluoti. Labiau šį įvykį vertinčiau kaip galimybę atkreipti dėmesį. O dėmesio ji tikrai turės – bet kokia žinutė iš šios kompanijos tikrai bus laukiama ir stebima, bet jeigu jie ilgai nieko nepasakys, tai jie praras dėmesio momentą. Įmonei tokioje situacijoje reikėtų daug komunikuoti, daug ką paaiškinti, daug ką pasakyti. Paprastai Lietuvoje yra kita praktika – bandoma tokias situacijas švelninti, maskuoti, dengtis naujais iššūkiais ir galimybėmis, kas yra nieko nesakančios frazės. Žiūrėsime kaip „Omnitel“ komunikuos“, - sakė rinkodaros specialistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (506)