Smarkiai atsilikęs antroje vietoje atsidūrė kompiuterinio žaidimo „Clash of Clans“ reklaminis filmukas. Klipas su Holivudo žvaigžde Liamu Neesonu, kuris buvo parodytas per „Super Bowl“ finalą, sudomino 83 mln. žmonių.

Trečioje vietoje liko „YouTube“ žvaigždė Romanas Atwoodas, savo gyvenamąjį kambarį pavertęs kamuoliukų baseinu. Filmukas buvo peržiūrėtas 56 mln. kartų.

4 vietoje – socialinės reklamos įrašas „Love Has No Labels“, peržiūrėtas 55 mln. kartų.

5 – komikai Jimmy Fallonas, Willas Ferrelas ir Kevinas Hartas dainuoja pagal žinomų atlikėjų fonogramas. Peržiūrų kiekis – 54 mln.

6 – Justinas Bieberis, dainuojantis automobilyje. 43 mln. peržiūrų.

7 – Sėkmingiausias (peržiūrų prasme) „The Slo Mo Guys“ vyrukų eksperimentas – vienas jų buvo paaukotas sukišimui į milžinišką vandens balioną, kol kitas didelio greičio kamera filmavo, kaip balionas sprogsta. Žinoma, prieš tai nufilmavus visą komišką lindimo į balioną procesą. 40 mln. peržiūrų.

8 – Laidos „Britanija turi talentų“ dalyvio Callumo Scotto pasirodymas. 38 mln. peržiūrų.

9 – Policijos automobilio salono kameros įrašas. Atsipalaidavęs pareigūnas tikriausiai net neįtaria, kad jis taps populiariausios dainos „Shake It Off“ šokių interpretacijos žvaigžde. 37 mln. peržiūrų.

10 – JAV prezidentas Barackas Obama Jimmy Kimmelio laidoje skaitė nemalonius pranešimus apie save, parašytus „Twitter“ socialiniame tinkle. 34 mln. peržiūrų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)