Netrukus buvo paviešintas skydžių kontrolės centro ir orlaivio pilotų pokalbis prieš pat katastrofą.
Skrydžių pilotų ir skrydžių kontrolės centrų komunikacijos įrašai įprastai gyvai prieinami liveatc.net.
Kaip girdėti pokalbio įraše, lėktuvo pilotas pasisveikina su skrydžių centru. Netrukus atsako ir skydžių centras.
Skrydžių centro darbuotoja perduoda informaciją, kad lėktuvas gali nusileisti iki 4000 pėdų aukščio (apie 1,2 km).
Pilotas pasiteirauja skrydžių centro, ar tikėtis nurodymų iš ILS (Instrument landing system), tai yra antžeminės orlaivio navigacijos sistema.
Vėliau skrydžių kontrolė pranešė, kad orlaivis gali leistis iki 2700 pėdų (maždaug 800 metrų), ir patvirtino apie ILS.
Pilotas atsakė: „OK, 800 metrų.“
Skrydžių centro ir pilotų komunikacija vyko ramiai, jokios panikos ar pavojaus ženklų nebuvo.
Netrukus skrydžių centras pranešė, kad likus 4 mylioms (apie 6,5 km) iki oro uosto vėjas yra 170 laipsnių (pietų krypties), 15 mazgų (7,7 m/s) ir patvirtintas leidimas leistis.
Netrukus pateiktoje pokalbio ištraukoje pilotų ir skrydžio centro darbuotojų komunikacija nutrūksta. Vėliau pranešama apie įvykusią katastrofą ir perspėjami kiti oro uoste esančių orlaivių pilotai.
Primename, kad lėktuvu skrido keturi žmonės – du pilotai ir du orlaivio personalo darbuotojai. Katastrofą patyręs orlaivis – „Boeing 737-400“, skrydį vykdė „SWIFT Air“.
Skrydžių registracijos portalo „Airfleets“ duomenimis, tai buvo gana senas lėktuvas, pagamintas 1993 metais.