Ši interaktyvi reklama – atsakas į 3D reklamą su kate, kuri praeitais metais pasirodė kitoje Tokijo vietoje, ir sukėlė nemenką ažiotažą.

„3D katė iš „Šinjuku“ labai garsi, bet dabar žmonės, pagalvoję apie „Šibuja“, prisimena šunį. Gavome užsakymą sukurti šį linksmuolį. Čia daug ekranų, pamaniau, kad privertus šunį ir jo skraiduką keliauti iš vieno kitą, bus tikrai įspūdinga.

Dar nebūta nieko panašaus. Norėjome, kad šuo ir jo žaislas neapsiribotų ekranu, būtų kaip gyvas“, – tikino reklamos bendrovės TKO kūrybos vadovas Tko Mitsuhisa.

Šuns 3D reklama Tokijuje.

Perėja garsi ir statula šuniui Hačiko. Šis akita veislės keturkojis visame pasaulyje išgarsėjo savo atsidavimu ir lojalumu savo šeimininkui. Jis beveik dešimt metų po šeimininko mirties kiekvieną dieną laukdavo jo sugrįžtančio prie stoties.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją