Norėjome sukurti visiškai naują produktą, kokio dar niekur nėra. Antra priežastis – tradiciškai mamutas yra išnykimo simbolis. Mamutai išnyko dėl klimato pokyčių, o mes norėjome atkreipti dėmesį, kad galima kitokia ateitis – džiugesnė, tokia, kurioje galime maitintis taip, kad neišnyktumėte“, – teigė kompanijos „Vow“ įkūrėjas Timas Noakesmithas.
Dar viena priežastis, kodėl buvo pasirinktas mamutas, ta, kad mokslininkai mano, jog šių gyvūnų išnykimą paskatino klimato pokyčiai. Gaminant kukulį, į avies mėsos ląsteles suleido mamuto geno mioglobino. Kadangi „Vow“ gautoje DNR sekoje buvo spragų, dar suleido ir dramblio iš Afrikos DNR. Krokodilo mėsos kvapo turinčios mėsos kukulis šiuo metu neskirtas valgymui.
„Dabar nevalgysime mamuto mėsos kukulio. Ne todėl, kad jis nevalgomas, o todėl, kad šis baltymui – 4000 metų senumo. Pirma reikia atlikti išsamius tyrimus, kaip ir prieš pasiūlant bet kokį naują produktą. O mes norėjome kuo greičiau pademonstruoti savo naują produktą, jį pristatyti, net jei dar nepardavinėjame“, – pridūrė T. Noakesmithas.
„Vow“ tikisi galėsianti pardavinėti augintą mėsą Europos Sąjungoje, kurios rinkoje tokios mėsos pardavimai dar nėra reglamentuoti.