Žinoma, kad juo skrido keturi žmonės – du pilotai ir du orlaivio personalo darbuotojai. Katastrofą patyręs orlaivis – „Boeing 737-400“, kurio skrydį vykdė „SWIFT Air“.

Skrydžių registracijos portalo „Airfleets“ duomenimis, tai buvo pakankamai senas lėktuvas.

Pirmasis būtent šio, Vilniuje nukritusio „Boeing 737-400“ (EC-MFE) skrydis buvo vykdytas 1993 spalio 6 dieną. Iš pradžių tai buvo keleivinis lėktuvas, kuris vėliau perdarytas į krovininį. Taigi, jam buvo daugiau nei 31 metai.

Kaip portalui Delfi teigė tarptautinėse kompanijose visame pasaulyje dirbantis orlaivių techninės priežiūros specialistas Mantas (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinomi), 31 metus skaičiuojantis eksploatuojamas krovininis lėktuvas nėra kažkas išskirtinio aviacijos pramonėje.

„Taip, lėktuvas nėra naujas, bet skraidyti tokio amžiaus lėktuvais nėra kažkas neįprasto ar nesaugaus. Ir ypatingai krovininiam lėktuvui. Dažnai lėktuvai skraido su keleiviais tol, kol tampa morališkai nusidėvėję, t. y. neatitinka garso, patogumo ar kitų standartų). Todėl dažnai būna nuperkami krovinius gabenančių oro linijų“, – teigė ekspertas, dirbęs tiek su „Boeing“, tiek su „Airbus“ kompanijų lėktuvais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)