Pasak K. Zagrecko, perklausius orlaivio piloto ir skrydžių valdymo centro Vilniuje pokalbius, jam įtarimų kėlė tai, kad pilotas ne kartą paklausia skrydžių centro, kokią tūpimo schemą jam vykdyti. Likus keturioms mylioms iki Vilniaus, skrydžių centras patvirtino, kad leidimas tūpti duotas.

Kalbėdamas apie galimas katastrofos priežastis, K. Zagreckas akcentavo, kad Vilniaus oro uostas turi tam tikrų navigacijos specifikų. Be to, neatmestina ir orlaivio pilotų būklė skrydžio metu. Įtarimų patyrusiam pilotui sukėlė ir prieš pat susidūrimą su žeme dingusi orlaivio variklių trauka, dėl ko orlaivis pasviro ant dešiniojo sparno.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)