Kompiuterinės tomografijos ir rentgeno aparatais „ateivių mumijas“ ištyrusių gydytojų teigimu, kūnai turi „vientisą skeletą, kuris nebuvo sujungtas su kitomis dalimis“, ir kiekvienas iš jų buvo „išbaigta organinė būtybė“.

Ir tai jau mažiausias keistas teiginys, mat dabar Meksikos tyrėjai atrado kai ką absurdiško.

Meksikos mokslininkai teigia neva atradę kiaušinius vienos iš mumijų pilve. Scanpix/Maussan TV  nuotr.

„Mes pasiekėme pilvą ir stebėdami šiuos (ovalius) objektus, kurie [...] galėtų būti kiaušiniai. Taigi, susiduriame su kūnu, kuris, jei būtų modifikuotas po mirties, turėtų daugybę pakitimų ir jie būtų matomi šiuose tyrimuose. Neradę nė vieno iš pomirtinių pakitimų požymių, nustatome, kad tai buvo gyvas, nepažeistas, biologinės kilmės ir nėštumo metu buvęs organizmas“, – tyrimų metu sakė J. Maussano bendradarbis José de Jesús Salce Benítezas, rašo Lotynų Amerikos auditorijai skirtas naujienų portalas infobae.com, kuriuos cituoja iflscience.com.

Vaizdus, kuriuose užfiksuoti neva kiaušiniai, esantys „ateivio“ pilvo viduje, paviešino J. Maussano valdomas internetinis kanalas „Maussan TV“.

Vis dėlto, tikėti vien Meksikos mokslininkų pateiktomis tyrimų išvadomis neverta. NASA mokslininkas dr. Davidas Spergelis praėjusią savaitė teigė, kad objektus Meksikos tyrėjai turėtų perduoti tarptautinei mokslininkų bendruomenei, kurie atliktų patikimus tyrimus.

Primename, kad J. Maussanas ir anksčiau visuomenei yra pristatęs „ateivius“. 2015 metais J. Maussanas visuomenei pristatė „ateivio“ kūną, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, buvo mumifikuotas vaiko kūnas su dirbtinai deformuota kaukole.