Nors tikslios molekulių struktūros nustatyti nuotoliniais stebėjimais neįmanoma, vien organinės medžiagos egzistavimas yra įdomus atradimas.

Organinės medžiagos toli gražu nereiškia gyvybės, tačiau jos yra svarbios gyvybiniuose procesuose, todėl naudinga išsiaiškinti, kaip jos pasiskirsčiusios Saulės sistemoje ir kokiais būdais gali susiformuoti. Jas tik atradus buvo padaryta išvada, kad organinės medžiagos sudaro 6-10 proc. Cereros paviršiaus medžiagų stebėtame regione. Tačiau tokia išvada padaryta lyginant stebėjimus su žemiškų uolienų spektrais.

Dabar tyrimas pakartotas, vietoj žemiškų uolienų panaudojant meteoritus. Paaiškėjo, kad meteorituose esančių organinių medžiagų spektrai yra gerokai silpnesni. Taigi Cereroje stebimą infraraudonųjų bangų sugertį gali sukelti tik 40-50 proc. paviršiaus dengiantys organiniai junginiai.

Tai yra gerokai didesnis organinių medžiagų kiekis nei įprastai randama meteorituose, taigi kyla klausimas, kaip Cereroje atsirado tokia didelė lokali tokių junginių koncentracija.

Atsakymas į šį klausimą padės geriau suprasti ir planetų formavimosi, ir net gyvybės atsiradimo istoriją.

Tyrimo rezultatai publikuojami „Geophysical Research Letters“.