Bendrovė „Cando“ Jeruzalės „Hadassah Ein Karm“ ligoninės automobilių stovėjimo aikštelę laikinai pavertė pakilimo ir nusileidimo aikštele. Didieji EVTOL skirti skraidinti vieną žmogų. Mažesnieji gabena konteinerį, kuriame gali būti medicininės svarbos krovinys.

Bendrovės, vystančios EVTOL projektą, „Cando“ vykdomasis direktorius ir įkūrėjas Yoeli Oras sako, kad krovininis dronas gali skraidinti iki 250 kilogramų sveriančią siuntą ir įveikti 30 kilometrų atstumą.
„Mūsų veiklos koncepcija labai paprasta – taksi dronai ir dronai kurjeriai tiems, kam reikalinga skubi pagalba pasiekiant ligoninę ar gaunant reikiamų medicinos prekių visoje Jeruzalės teritorijoje. Manau, kad tai iš tiesų šaunus sprendimas – inovatyvus, taupantis laiką, taupantis pinigus ir tausojantis aplinką“, teigė „Cando“ vykdomasis direktorius ir įkūrėjas Yoeli Oras.

Bendrovės visame pasaulyje suka galvą, kaip prasmingiausiai išnaudoti mobilumo oru galimybes tiek gabenant krovinius, tiek skraidinant žmones. Kol atsakingi pareigūnai ieško geriausių saugumo ir eismo reguliavimo sprendimų, kol kas nė viena skraidančio taksi bendrovė dar negavo leidimo užsiimti tokia veikla.