Šiuolaikinių žmonių gyvenimuose socialinės medijos užima didžiąją dalį laisvalaikio, o tai savo ruožtu nejučia keičia ir mūsų sprendimų priėmimą. LOGIN konferencijos pranešėja G. Rajuncė žiūrovams pateikė daugybę patarimų, kaip galima išnaudoti socialinių tinklų medijos privalumus ir kas lemia šiuolaikinių žmonių įpročių kaitą. G. Rajuncė išskyrė tris pagrindines priežastis, skatinančias žmones ieškoti informacijos būtent socialiniuose tinkluose, o ne kitose platformose: „Pirmoji – socialiniuose tinkluose žmonės kalba atviriausiai, o informacijos srautas yra labai lengvai prieinamas kiekvienam norinčiam. Antroji priežastis – žmonės dažniausiai tiki tuo, kas yra sakoma socialinėje medijoje. Trečiosios priežasties esmė – informacijos srautas pateikiamas labai įprastu būdu, kuris nereikalauja daug paieškų ir laiko“. Anot G. Rajuncės, būtent šios priežastys formuoja vartotojų įpročius pirkti iš žmonių, kuriuos jie seka socialiniuose tinkluose, arba pirkti tai, ką jie rekomenduoja. Tą įrodo ir atlikti tyrimai – virš 72 proc. vartotojų pirkimo pasirinkimą lemia ne kas kitas, o socialiniai tinklai. Moteris pabrėžia, jog šios tendencijos turės ypatingą įtaką ir e.mokymosi industrijai, kuri, kaip prognozuojam, per artimiausią penkmetį išaugs dvigubai (iki 375 milijardų JAV dolerių).

Giedrė Rajuncė

Akivaizdu, jog auganti rinka turėtų leisti pasipelnyti daugybei kylančių nuomonės formuotojų, kurie turi bent kiek daugiau viešumo socialiniuose tinkluose, tačiau G. Rajuncė LOGIN konferencijos metu teigė, jog anaiptol taip nėra: „Šiomis dienomis, deja, yra problema ta, kad perkančiųjų vis dėlto yra daugiau, nei parduodančių. Yra trys akcentai, kurie pabrėžia, kodėl žmonės nenori imtis socialinių tinklų veiklos. Pirmasis punktas yra labai akivaizdus – žmonės nenori rodytis ir viešintis. Antroji priežastis – žmonės galvoja, jog jų žinios yra nevertingos, nepaisant to, kiek jie turi patirties ir kiek metų dirba rinkoje su sėkmingais pavyzdžiais. Na, o trečioji priežastis yra ta, kad dažnas mano, jog žinomumas įpareigoja atrodyti geresniems, prisirišti prie socialinių tinklų erdvės.“ Moteris pastebėjo, jog gebėjimas komunikuoti yra dovana ne tik auditorijai, bet ir pačiam kalbėtojui, kadangi gali leisti atrasti visiškai naują, bet pelningą pardavimų kanalą socialiniuose tinkluose.

G. Rajuncės LOGIN konferencijoje pristatytą pranešimą, kurio tema „Parduodu... save. Ar pirksi?“ išgirskite jau dabar Delfi Plius ČIA. Visus LOGIN pranešimus galite peržiūrėti ČIA.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)