Anot „Pigu.lt“ rinkodaros vadovo Ernesto Kačerausko, fizinių klientų aptarnavimo vietų plėtra buvo seniai planuota, tačiau karantinas paspartino procesus.

„Per karantiną išaugus užsakymų kiekiui kone 80 proc., greitas pristatymas, ar net apskritai galimybė apsipirkti, pasidarė dar aktualesnė, ypatingai šalies regionuose. Todėl per keletą mėnesių įmonių grupės valdomą prekių atsiėmimo punktų tinklą išplėtėme nuo 8 iki 15. Atsidarėme Marijampolėje, Alytuje, trijuose Estijos miestuose. Artimiausiu metu plėtra dar planuojama Latvijoje ir Lietuvoje“, – pasakoja E. Kačerauskas.

Naujai atidarytuose prekių atsiėmimo punktuose laukiama vidutiniškai šimto klientų kasdien. Klientai galės ne tik atsiimti internetu užsakytas prekes, bet ir apsipirkti vietoje. Jiems bus pasiūlyta pačių populiariausių kvepalų ir parfumuotos kosmetikos kategorijos prekių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Norėdami gerinti apsipirkimo internetu patirtį, investuojame ne tik į e. parduotuvės funkcionalumus, asortimento plėtrą, bet ir ypatingą dėmesį skiriame prekių logistikai. Siekiant išpildyti kliento lūkestį gauti viską „čia ir dabar“, plečiame prekių atsiėmimo punktų tinklą. Tuo pačiu galime supažindinti su savo prekių asortimentu pasiūlydami galimybę apsipirkti vietoje. Kadangi kvepalai yra viena populiariausių kategorijų mūsų prekybos centre internete, tad ir fizinėse parduotuvėse stengiamės klientams pateikti galimybę patiems išbandyti ir išsirinkti“, – teigia E. Kačerauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)