Nelaimė įvyko pirmadienio vakarą, apie 20 val., atokiame kelyje tarp Liūdynės ir Keravos. Per tekantį Nevėžį nutiestas tiltas neskirtas sunkiasvorėms transporto priemonėms. Apie tai informuoja ir pastatyti kelio ženklai. Visgi miškavežio vairuotojas tikėjosi, kad jo automobilis, prikrautas medienos, tiltą įveiks.

P. Židonio nuotr.

Tiltas įlūžo vienoje kelio pusėje, o pats vilkikas pavojingai pasviro ant nusmukusių konstrukcijų, iš kuro bako pradėjo lašėti kuras. Laimei, per incidentą žmonės nenukentėjo, o automobilis su visu kroviniu nenugarmėjo tiesiai į upę.

Į nelaimės vietą atvyko policijos, ugniagesių ekipažai, aplinkosaugininkai. Teritorija buvo aptverta, iš žemių supiltas pylimas, kad teršalai nepatektų į upę, po sunkvežimiu pastatyta talpa kurui nutekėti. Kaip informavo ugniagesiai, žala gamtai nepadaryta.

Visgi pirmadienio vakarą miškavežis dar nebuvo išvaduotas iš tilto spąstų. Jam ištraukti reikalinga speciali technika, o vietiniams gyventojams teks rinktis tolimesnius kelius pervažiuoti per Nevėžį.

P. Židonio nuotr.

Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktorius Eugenijus Lunskis sakė, kad šiuo metu yra svarstoma kaip nukelti miškavežį nuo įlūžusio tilto, tam reikalinga speciali technika.

„Sudėtinga situacija, buvo užsisakę 50 tonų keliamosios galios kraną, bet įvertinus situaciją vietoje, buvo nustatyta, kad tai per mažos keliamosios galios kranas. Dabar turim pažadą iš UAB „Montuotojas“, kad po pietų turėtų atvažiuoti įsivertinti su visa technika šimto tonų keliamosios galios kranas ir bandysime iškelti“, – antradienį BNS sakė E. Lunskis.

„Tų kranų, kaip suprantat, nėra daug – Panevėžyje tik vienintelė įmonė. Jų specialistai vertino situaciją taip skeptiškai, kad gali ir tos galios neužtekti“, – pridūrė savivaldybės administracijos direktorius.

Pasak E. Lunskio, kelias vedantis link tiltą pernai buvo asfaltuotas, jis priklauso Panevėžio rajono savivaldybei. Kam priklauso tiltas dar aiškinamasi, bet įmonei, kurios vilkikas įstrigo, teks atsakyti už jo sugadinimą.

„Tilto keliamoji galia tikrai nepritaikyta tokiam transportui, stovėjo ženklai, kad krovininiam transportui eismas draudžiamas, bet aš kaip supratau iš įmonės paaiškinimų, kad pagal navigaciją važiavo, taip vedė, tamsus metas, rizikavo pervažiuoti ir lūžo tas tiltas (...) suprantu, kad įmonės savininkui tai brangiai kainuos“, – sakė Eugenijus Lunskis.

Šiuo metu apsaugą įvykio vietoje užtikrina miškavežio savininkai, aplinkai grėsmės nėra.