aA
Vakarų Baltijos laivų statykla“ pradėjo įgyvendinti „Vakarų laivų gamyklos“ (VLG) įmonių grupei, uostamiesčiui ir visai Lietuvai reikšmingą projektą. Šiandien įvyko keleivinio-krovinio kelto „Klaipėda“ plieno pjovimo ceremonija, simbolizuojanti laivo statybos pradžią. Įsimintiną akimirką stebėjo ir projekto užsakovo – bendrovės „Smiltynės perkėla“ atstovai.
„Smiltynės perkėla“ pradėjo naujo kelto statybas: paminėjo simboline plieno pjovimo ceremonija
© Bendrovės nuotr.

Prie šio projekto įgyvendinimo prisideda didžioji dalis VLG grupės įmonių. Projektavimo darbus atlieka įmonė „Western Baltic Engineering“. Jau užbaigtas ir kvalifikacinei bendrovei „Bureau Veritas“ (BV) derinimui pateiktas bazinis kelto projektas. Taip pat baigiami korpuso ir sistemų 3D modeliavimo darbai, baigiama rengti gamybinė darbinė dokumentacija, užsakyti laivo įrengimai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas įsitikinęs, kad naujasis keltas ne tik papildys įmonės laivų rikiuotę, bet ir pagerins bendrovės teikiamų paslaugų kokybę, atvers naujas perspektyvas dar labiau išplėsti veiklos apimtis.

„Smiltynės perkėla“ pradėjo naujo kelto statybas: paminėjo simboline plieno pjovimo ceremonija
© Bendrovės nuotr.

„Visa mūsų bendrovės komanda nekantriai laukia tos dienos, kai keltas bus pastatytas ir pradės kursuoti. Siekdami patenkinti mūsų klientų poreikius ir toliau užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, privalome tapti dar modernesniais ir žengti koja kojon su naujovėmis. Neabejojame, kad ši investicija atneš teigiamą naudą tiek bendrovei, tiek ir visiems mūsų klientams. Džiaugiamės glaudžiu ir produktyviu bendradarbiavimu su profesionalia projektuotojų komanda ir būsimo kelto statytojais. Bendromis pastangomis mums pasisekė atrasti optimaliausius sprendimus, o dabar laukime rezultatų“, − teigė M.Čiakas.

„Smiltynės perkėlai“ statomas 60 metrų ilgio ir 14 metrų pločio universalus keleivinis-krovininis keltas. Laivu bus galima pervežti iki tūkstančio keleivių arba ne mažiau kaip 40 lengvųjų automobilių ir 600 keleivių, arba aštuonis krovininius automobilius, kurių kiekvieno bendroji masė siekia iki 44 tonų. Kelto korpusas bus konstruojamas iš plieno, o antstatas – iš aliuminio. Planuojama, kad keltas dirbs tiek Naujosios, tiek Senosios perkėlos terminaluose.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
5.0000

Nebesulaukia sezono atidarymo: neprižiūrimi gelbėtojų ir deginami kaitrios saulės poilsiautojai plūsta į paplūdimius (18)

Termometro stulpeliams kylant, poilsiautojai jau plūstelėjo į paplūdimius, tačiau oficialus...

Lietuvos paplūdimiai jau beveik paruošti vasaros sezonui: poilsiautojų patogumui – nauji takeliai, fontanai ir švara (11)

Artėjant vasaros sezonui BĮ „ Klaipėdos paplūdimiai “ įnirtingai ruošiasi poilsiautojų...

Viena pajūrio savivaldybė ragina verslininkus: už vasarai įdarbintą nepilnametį – 300 eurų paramą kas mėnesį (8)

Šilutės savivaldybės administracija parengė Jaunimo užimtumo vasarą ir integracijos į darbo...

Neringa tvarkosi: senus griuvėsius šalia Raganų kalno pakeis naujas namų kompleksas (16)

Neringos savivaldybėje, Juodkrantėje, netoliese Raganų kalno, duris atvers naujas ir unikalus...

Pajūrio miestas vakcinacijos centro nesteigs: netrūksta abejojančių, ar be jo bus susidorota su skiepijimo krūviais (3)

Prieš prasidedant masinei vakcinacijai šalyje, savivaldybėse buvo pradėta steigti specialius...

Top naujienos

„Didžiojo šeimos gynimo maršo“ dalyviai piktinasi valdžia: vardina skirtingas priežastis, prieš ką reikia kovoti (4660)

Nuo pat ryto šalyje vykstantis „Didysis Šeimos gynimo maršas“, kurio dalyvių automobilių...

Jau dabar užsisakius siuntą iš Kinijos ar JK gali tekti susimokėti brangiau (10)

Nuo 2021 metų liepos 1 dienos Lietuvoje, kaip ir visoje Europos Sąjungoje, nebelieka pridėtinės...

Maža juoda dėmelė praneša apie agresyvų vėžį – skausmo galite nė nepajusti (6)

Lietuvoje kasmet nustatoma apie 1800 naujų odos vėžio atvejų, iš jų du trečdaliai moterims ir...

Paulius Jurkevičius. O dabar marš visi keliauti, prasivėdinti, apkabinti pasaulį! (7)

Štai jis – gegužės 15 - tosios šeštadienio vakaras. Apie ką rašysime, ką skaitysime? Apie...

Dalyje savivaldybių – nerimą kelianti padėtis: iš juodojo sąrašo kelio nematyti (17)

Trečiadienį „Reitingų“ žurnalų pristatytuose mokyklų reitinguose buvo įvardytos ne tik...

Dalia Vaitkutė-Šiaulienė | D+

Palanga ruošiasi turistų antplūdžiui bet kokiu oru – naujienos nustebins net didžiausius kritikus

Pernai vasarą lietuvių antplūdžiu besidžiaugęs pajūris panašaus scenarijaus tikisi ir šiemet,...

Mėsa brangsta – kas vyksta turguose ir kur pirkėjai neskaičiuoja pinigų (25)

Mėsos kainos parduotuvėse šovė į viršų, tačiau žmonės perka ne tik prekybos centruose. Jie...

„Didžiojo Šeimos gynimo maršo“ organizatoriai draudimų nepaiso: renginio metu neteisėtai skamba lietuvių autorių dainos LATGA: išanalizavę medžiagą imsimės priemonių (441)

Penktadienį, dieną prieš „Didįjį Šeimos gynimo maršą“, autorinių teisių apsaugos...

Užkalnis: kvepalų gynimo maršas iš Lenkijos, arba gėda dėl kainos (49)

Tie, kas pavargo nuo viso pasiruošimo šeimų maršui, kas valė šveitė savo „Volkswagen...