„Kažkas minėjo, kad ši pervaža nenaudojama. Tai va, įrodymas, kad naudojama“, – vaizdo įrašu „Kas vyksta Kaune“ grupėje trečiadienį, apie vidurdienį, dalijosi Dominykas.

Cisterną tempiantį lokomotyvą stebuklu pavadinę miestiečiai pasakojo į darbą pro šią vietą kasdien važinėjantys jau aštuonerius metus, tačiau traukinio čia nematę nė karto.

Kiti pastebėjo, kad per metus Technikos gatvėje esančią pervažą kerta tik keli sąstatai, o to įrodymas – surūdiję bėgiai. Anot sumanių kauniečių, užuot automobilių srautą „Stop“ ženklu stabdžius nuolat, eismą sulaikyti tik tada, kai reikia, galėtų mašinisto pagalbininkas.

„Kas vyksta Kaune“ primena, kad retai naudojama pervaža įrengta ties Technikos gatvėje 10-u numeriu pažymėtu pastatu, netoli Elektrėnų gatvės sankryžos. Bėgius kertantys vairuotojai priversti vadovautis Kelių eismo taisyklėmis (KET) ir prieš pervažą sustoti.

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius naujienų portalui šių metų gegužę komentavo, kad bėgiai kaip ir gatvės turi paskirtį bei šeimininkus, o „Stop“ ženklo panaikinimas galėtų būti svarstomas Eismo saugumo komisijoje. Tačiau, kaip matyti šiandien filmuotoje medžiagoje, kelio ženklas vis dar savo vietoje.

„Bėgių tinklas šiame gamybiniame rajone išplėtotas tarp Pramonės pr., Chemijos g., Technikos g., siekia net Partizanų g., ir sujungtas su Palemono geležinkelio mazgu. Apie planus demontuoti bėgius informacijos neturime, o eismo dalyvių prašome visada prieš geležinkelio pervažas elgtis atsakingai“, – prieš porą mėnesių kalbėjo M. Matusevičius.

Pagal KET 170 punktą, duodamas kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei, taip pat tuo atveju, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“, šviesoforą, pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra – ne arčiau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo bėgio.