„Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius patvirtino Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.

Specialistų teigimu, transporto eismą „pakišus po bėgiais“, nebeliks automobilių stabdymo ties pervaža. Didžiausios eismo problemos kildavo per rytinį ir vakarinį piką.

Pagrindinį statinį sudaro keturių arkų požeminis tunelis: per jo vidurį suprojektuoti du tuneliai automobiliams, o iš abiejų šonų – du mažesni tuneliai pėstiesiems ir dviratininkams. Šiuo metu eismas gali vykti tik vienu iš keturių tunelių, likusiuose tęsiami darbai, rašoma savivaldybės pranešime.

Nebelikus kliūčių prie geležinkelio pervažos, pokyčiai šį rudenį palietė ir T. Masiulio bei R. Kalantos gatvių žiedinę sankryžą, kur kelininkai įrengė aiškesnį kelio ženklinimą. Nauja tvarka užtikrina sklandesnį eismą žiedu ir taip pat prisideda prie spūsčių mažinimo.

„Situacija Petrašiūnuose iš esmės pagerės užbaigus Pietrytinio aplinkkelio projektą. Šiuo metu vykdomos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, baigiamas rengti aplinkkelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Įrengus aplinkkelį, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su magistrale A1. Rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.

Per pastaruosius kelerius metus šioje miesto dalyje atlikta visa eilė kapitalinių darbų: suremontuoti tiltai per Jiesią ir Kauno hidroelektrinę, sutvarkytas ir Ražiškių viadukas bei kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (67)