Dabar nuo Kėdainių į Dotnuvą galima skrieti nebijant duobių ar kitų kelio nelygumų, tačiau gyventojai vis vien skundžiasi. Žmonės nepatenkinti, kad jau kone du mėnesius nesugebama nubraižyti skiriamųjų kelio juostų. Dėl to kaskart vis anksčiau prasidedančiu tamsiuoju paros metu vairuotojai jaučiasi nesaugūs.

„Laukėm, laukėm ir pagaliau sulaukėm – kelias į Dotnuvą beveik suremontuotas, trūksta tik kelio ženklinimo linijų. Atrodytų, anokia čia bėda tos linijos, juk pats kelias dabar tikrai be priekaištų – ir platesnis, ir lygesnis. Tačiau kelio ženklinimo linijos yra tikrai labai reikalingos. Kažkurią dieną teko vėliau, jau gerokai sutemus ir, kas blogiausia, vyraujant tirštam rūkui grįžti šiuo keliu namo – naujai suremontuotame kelyje tikrai nesijaučiau saugi. Juodas asfaltas susiliejo su aplinkos tamsa ir buvo gana sudėtinga atskirti ne tik priešpriešines eismo juostos, bet ir apskritai kurioje vietoje yra kelio ribos.

Tai gerai, kad kol kas dar oro sąlygos vairavimui vyrauja neblogos – nelyja, giedra. O juk dabar toks metų laikas, kai bet kada gali sulaukti pačių įvairiausių kritulių, kurie dar labiau pablogins matomumą, o jau tada eismo juostų ir kelio ribos visai neaiškios bus. Kelyje Dotnuvos link paprastai vyrauja nemaži greičiai, tad tikrai neramu dėl eismo dalyvių saugumo. Esu tikra, kad kelio ženklinimas tikrai padidintų eismo saugumą, juolab kaip ir sakiau, artėja ne tik eismui nepalankių meteorologinių sąlygų metas, bet ir kaskart vis ilgiau būsime gaubiami sutemų, todėl labai tikiuosi, kad kelyje bus pagaliau nubraižytos juostos“, – nerimauja akademietė Kristina.

Atsakymų, kada minėto kelio atkarpos naudotojai sulauks kelių ženklinimo, kreipėmės į kelio Jonava–Kėdainiai–Šeduva remonto darbus vykdančią įmonę „Kauno keliai“, šie patikino, kad jų sutartyje buvo numatyti tik asfalto dangos atnaujinimo darbai, horizontalusis kelių ženklinimas sutartyje nebuvo įtrauktas.

Tuo tarpu VĮ „Kelių priežiūra“ Centro regiono Kėdainių kelių tarnybos vadovas Tomas Glebavičius taip pat informavo, kad šio kelio inžineriniai įrenginiai nėra jų kompetencija. Jis patvirtino, kad minėto kelio ruožas kol kas priskirimas projekto rangovo, t. y. Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos atsakomybei.

Be to, iki tol, kol šio kelio remonto darbai nebus „priduoti“ t.y. visiškai baigti Kėdainių kelių tarnybą šio kelio ruožo neprižiūrės, tad jei iki darbų pabaigtuvių prireiktų valyti sniegą ar barstyti kelius, kelių direkcija kelio priežiūros paslaugas turės pirkti.

Paklausus LAKD, kada planuojama minėtame kelio ruože atlikti horizontaliojo kelių ženklinimo darbus, po kone dviejų savaičių laukimo Valstybinės reikšmės kelių ir tiltų priežiūros skyriaus patarėjas Modestas Lukošiūnas atsiuntė štai tokį atsakymą:

„Kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva ruože nuo 40,347 iki 42,871 km buvo atlikti asfalto dangos paprastojo remonto darbai, kurių metu nebuvo numatytas horizontaliojo ženklinimo atnaujinimas. Ženklinimo darbus planuojame atlikti iš kitos sutarties. Kadangi dangos paprastojo remonto darbai jau yra baigti (pridavimo data 2018-10-25), šiais metais dar planuojame paženklinti šį kelio ruožą. Ženklinimo terminai priklausys nuo oro sąlygų.“