„Plėsdami asortimentą, matome poreikį investuoti į kliento apsipirkimo patirties supaprastinimą ir personalizavimą, todėl naująją parduotuvę suskirstėme aiškiomis zonomis, kad lankytojams būtų lengviau orientuotis ir greičiau rasti norimas priemones. Parduotuvėje klientai ras atskiras natūralios, dermatologinės kosmetikos zonas, išskirtinę vyriškų priemonių zoną. Taip pat, siekdami padėti klientams išsirinkti tinkamiausius produktus, parduotuvėje įrengėme modernią odos priežiūros priemonių zoną, kurioje lankytojai galės patogiai išbandyti jiems patikusias priemones,” – komentuoja „Douglas LT“ vadovė Vilūnė Spaičė.

Išanalizavę vartotojų poreikius ir dabartines rinkos tendencijas, „Douglas“ atstovai pastebi, kad pastaraisiais metais ženkliai išaugo sveikatingumo prekių paklausa, todėl naujoje parduotuvėje klientai galės rasti ne tik kosmetikos ir parfumerijos prekės ženklų, bet ir maisto papildų. Taip pat pastebima, kad sparčiai auga susidomėjimas dermatologine ir natūralia kosmetika, todėl šioms dviems sritims parduotuvėje bus skirtos specialios zonos.

„Džiugu, kad partneriai mūsų prekybos centre drąsiai išbando naujus parduotuvių formatus, diegia inovacijas, leidžia sau eksperimentuoti ir keistis. Kauno „Akropolis“ nėra standartinis prekybos centras, todėl ir iš partnerių visuomet tikimės gaivaus ir naujo požiūrio į mažmeninę prekybą. Partnerystė su „Douglas“ nuo pat pradžios yra labai sėkminga, tad tikime, kad šiuolaikišką apsipirkimo patirtį galinti suteikti nauja parduotuvė taps dar labiau mėgstama klientų“, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Levenauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)