„Ruduo – siuntų srauto padidėjimo metas, nes prekybos centrai ir e-parduotuvės pradeda kalėdines rinkodaros kampanijas, todėl žmonės vis anksčiau ima ruoštis šventėms. Daugėja siuntų – daugėja pašto skyriuose ir klientų, todėl erdvios siuntų laikymo patalpos ir patogus laukimo salės išplanavimas, kurioje visas paslaugas pašto darbuotojai gali suteikti greičiau – pagrindinis reikalavimas remontuojant senos statybos paštus. Tikime, kad kauniečiai teigiamai įvertins 43-ojo pašto pokyčius po remonto: jame veikia savitarnos parduotuvė, kurioje klientai galės patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių bei kitų prekių, o tie, kurie naudojasi internetine paslauga manosiuntos.lt, išvengs eilių savo paruoštas siuntas palikę specialioje e-savitarnos siuntų priėmimo vietoje“, – atnaujinto pašto privalumus vardija Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.

Pasak jo, naujose patalpose patogiau jausis ne tik klientai, bet ir pašto darbuotojai, nes jiems įrengtos patogesnės darbo vietos, jose lengviau apdoroti pašto siuntas ir aptarnauti salėje laukiančius žmones.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)