„Taip pritaiko nuolaidas, kad net kaina neatitinka“, – apmaudo neslepia „Kas vyksta Kaune“ skaitytoja. Minėtoje parduotuvėje pirkusi Bri sūrį „President“ su graikiniais riešutais, kaunietė pastebėjo, jog produkto kaina už kilogramą yra gerokai didesnė nei turėtų būti.

Apsipirkimo čekyje nurodyta suma už kilogramą – 9,99 euro, o ant produkto pakuotės matyti mažesnė kaina – 7,99 euro už kilogramą. Taigi, nepastebėti dviejų eurų prieaugio tiesiog neįmanoma. Šiuo atveju 5o procentų nuolaida buvo pritaikyta prekybininkų, o ne pirkėjos naudai.

„Turėjo būti pritaikyta 50 procentų nuolaida nuo 7,99 sumos už kilogramą, bet kadangi savaitgalį sūriui buvo taikoma 20 proc. nuolaida, todėl pritaikė būtent pagal didesnę kainą. „Iki“ atstovai sakė nieko negalintys padaryti, – net atsiprašyti“, – pasakojo moteris.

Paklausta, ar nebuvo leista grąžinti įsigyto maisto produkto, kaunietė paminėjo, jog grąžinti buvo leista, tačiau jai itin reikėjo sūrio.

Apie portalo skaitytojai nutikusį nesusipratimą teiravomės prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės Bertos Čaikauskaitės.

„Nuolat apmokome darbuotojus, tačiau žmogiškųjų klaidų ne visada pavyksta išvengti. Apgailestaujame, kad pirkėjui, įsigijusiam nurodytą prekę „Iki“ parduotuvėje, kasoje nebuvo pritaikyta ant pakuotės nurodyta nuolaida ir jis nesikreipė tiesiai į mūsų parduotuvės darbuotojus. Visais atvejais – tiek esant kainos neatitikimams, tiek įsigijus nekokybišką prekę – pirkėjus raginame su čekiu atvykti į parduotuvę, kurioje buvo pirkta prekė, arba susisiekti nemokama infolinija 8 800 11 454. Pirkėjui ne tik grąžinsime pinigus už pirkinį, bet ir kompensuosime patirtą moralinę žalą, – komentavo ji. – Savo ruožtu susisiekėme su pirkėja, darkart jos atsiprašėme ir išsprendėme susiklosčiusią situaciją. Nuo žmogiškųjų klaidų nesame apsaugoti, tačiau tikimės, kad su jomis susidūrę pirkėjai apie tai iškart informuos mūsų darbuotojus ir padės mums toliau sėkmingai tobulėti.“