Alytaus klientų aptarnavimo skyriaus patalpose naujos darbo vietos jau yra įrengtos ir pradėta darbuotojų atranka.

„Šio centro atsiradimą Alytuje vertinu labai teigiamai, kadangi tai - 30 naujų darbo vietų, kuriose dirba daug alytiškių, taip pat ne tik merginos, bet ir vaikinai. Šis pavyzdys parodo, kad ir įvairios institucijos dirbančios šalies mastu regionų centruose gali kurti darbo vietas",– teigia Alytaus miesto savivaldybės meras Vytautas Grigaravičius.

Svarbus banko padalinys

„Toks Konsultacijų centras tampa svarbiu banko padaliniu, nes vis daugiau klientų pageidauja finansinius klausimus spręsti nevykdami į banko skyrių. Į šį padalinį mes žiūrime kaip į kompetencijų centrą, nes čia dirbantys specialistai padeda išspręsti ne tik neatidėliotinus klausimus, pavyzdžiui, blokuoja kliento pamestą kortelę, bet ir teikia konsultacijas įvairiais finansiniais klausimais. Žinoma, reikiamos žinios yra kaupiamos palaipsniui, todėl mes pirmiausia ieškome tokių darbuotojų, kurie yra empatiški, moka klausytis žmonių ir siekia mokytis", – sako SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vaidas Žagūnis.

Iš viso Konsultacijų centre Vilniuje ir naujai įkurtame jo padalinyje Alytuje šiuo metu dirba daugiau nei 100 specialistų. Konsultacijų centro darbuotojai su klientais bendrauja telefonu ir „Skype" programėle, taip pat atsako į e. laiškus ir interneto banko užklaustas, bendrauja „Facebook" paskyroje.

Konsultacijų centre jau dirba 14 darbuotojų, tačiau ieškoma ir dar šešiolikos naujų kolegų. Kaip pabrėžia banko atstovas, yra laukiami ir didelės darbo patirties dar nespėję sukaupti, tačiau motyvuoti kandidatai, tarp jų ir mokslus bebaigiantys studentai. Pageidaujama, kad kandidatai mokėtų anglų ir (arba) rusų kalbas, turėtų aukštesnįjį, aukštąjį išsilavinimą arba studijuotų paskutiniuose kursuose.