„Naujoji g. yra pagrindinė miesto transporto arterija, tačiau jos pralaidumas labai prastas. Nors ši gatvė yra 4 eismo juostų, tačiau po geležinkelio viaduku susiaurėja iki 2 eismo juostų, todėl šioje vietoje sumažėja gatvės pralaidumas, nuolat formuojasi transporto spūstys. Tai probleminė vieta, kurioje sugaišta daug laiko tiek Alytaus gyventojai, tiek prekių ar krovinių vežėjai, išauga avarijų skaičius, didėja aplinkos oro tarša. Geležinkelio viaduko rekonstrukcija yra svarbi ir Alytaus gyventojams, ir šia vieta pravažiuojantiems vairuotojams. Rekonstravus Alytaus geležinkelio viaduką, gyventojai bei vežėjai greičiau pasieks kelionės tikslą, sutaupys savo laiko. Džiaugiuosi, kad per trumpą laiką pavyko rasti sprendimą ir suderinti jį su atsakingomis institucijomis “, - sako ministras J. Narkevič.

Naujoji g. jungia šiaurinį Alytaus miesto įvažiavimą su miesto centru, todėl ja ir juda didžiausi automobilių srautai. Paskaičiuota, kad per parą pravažiuoja daugiau kaip 9000 automobilių. Pasak ministro J. Narkevič AB „LTG Infra“ perdariusi viaduką sudarys sąlygas nutiesti 4 eismo juostas – tai vienintelė techninė galimybė išspręsti šios gatvės pralaidumo problemą, nes esamo viaduko plotis tarp atramų yra nepakankamas tokio pločio gatvei, rašoma susisiekimo ministerijos pranešime žiniasklaidai.

Rekonstravus geležinkelio viaduką virš Naujosios g., ties viaduku neliks dviejų eismo juostų susiaurėjimo, taip bus užtikrintos sąlygos sklandžiam ir saugiam transporto priemonių, pėsčiųjų ir dviratininkų eismui, bus taupomas kelionės laikas, sumažės oro tarša.

Geležinkelio viaduko rekonstrukcijai įgyvendinant ateities ekonomikos DNR planą skirta 2 mln. eurų. Geležinkelio viaduko rekonstrukcijos darbus numatoma baigti 2021 m. pabaigoje.

Šis projektas – vienas iš Ateities ekonomikos DNR plano projektų, skirtų gerinti ekonominei infrastruktūrai, teritorijų vystymui ir verslo aplinkos gerinimui Lietuvos regionuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)