Italai kviečiami fotografuoti taip netikėtai papuoštą tramvajų ir dalintis nuotraukomis socialiniame tinkle „Facebook“ su grotažyme „Turismo Lituania“, rašoma pranešime spaudai. Tokia mūsų šalies reklama truks mėnesį – iki gegužės pabaigos.

„Tai – viena iš kompleksinės rinkodaros priemonių, kurias įgyvendina Lietuvos turizmo atstovybė Italijoje, rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija AIGO“ Kampanija skirta didinti Lietuvos žinomumą ir skatinti atvykstamąjį turizmą iš Italijos. Reklamos tikslas – atkreipti Romos gyventojų (didžioji dauguma Lietuvoje apsilankančių italų turistų yra būtent iš Italijos sostinės) dėmesį į jiems dar ne iki galo pažįstamą, naują atostogų kryptį prieš prasidedant naujam turizmo sezonui.

O šaltibarščių vizualas pasirinktas tikslingai – norint patraukti dėmesį, suintriguoti ir, be abejo, pasiųsti itin šiuo metu pasaulyje populiaraus kulinarinio turizmo žinutę. Juk judėjimo slow food pradininkas italas C. Petrini lietuviškus šaltibarščius net yra pavadinęs estetiškiausia šalta sriuba pasaulyje“, – atkreipia dėmesį Valstybinio turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vyr. specialistė Indrė Šlyžiūtė, kuruojanti turizmo rinkodarą Italijos rinkoje.

Italų turistus Lietuva domina kaip dar neaplankyta šalis, turinti išskirtinę istoriją, kultūrą, gamtą. Kaip stipriąsias Lietuvos turizmo puses italai įvardija gerą paslaugų ir kokybės santykį, šalies saugumą, gyventojų svetingumą, kulinarines tradicijas ir gryną orą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)