aA
Jeigu praėjusią savaitę pakviečiau jus pasivažinėti po Lietuvą ir atrasti legendinę maitinimo vietą Švenčionyse, tai šiandien pristatysiu ne ką mažiau įdomią vietą, savo duris netikėtoje Vilniaus centro vietoje atvėrusią visiškai neseniai. Čia yra tas atvejis, kai tokie netikėtumai džiugina, tad pristatau jums pokė ir suši barą „Please. Casual eats“, kuriuos aplankiau J. Jasinskio gatvėje įsikūrusiame sporto klube. Paminėjau konkrečią gatvę, nes toks pat baras veikia dar ir Rinktinės gatvėje.
© Asmeninis albumas

Pradėsiu nuo to, kad buvo truputį keista įžengti į prieš tai ilgus metus gyvavusio naktinio klubo patalpas, kuriose dabar vyksta kiek kitoks vakarėlis – sporto. Erdvės pasikeitimai yra labai akivaizdūs ir dabartinis statusas man tikrai patinka, nors gal tai tiesiog diktuoja mano pasikeitę prioritetai. Bet čia ne apie juos, o apie sporto klube įsikūrusį ir šiuo metu labai madingus patiekalus siūlantį barą, kuriame be įprasto meniu yra teikiami ir dienos pietūs.

Tądien pietų pertraukos derinys buvo: poke biskay tuna + Cali classic + kava/arbata/vanduo pasirinktinai (ką čia tiksliai užsisakiau, rašau apačioje). Toks dviejų patiekalų bei gėrimo derinys kainuoja 5,9 EUR ir kasdien yra vis kitoks. Tiesa, jeigu kažkuris iš patiekalų jums patiks, kitą kartą atvykę galėsite užsisakyti tik jį, nes dienos pietums siūlomos tiesiog mažesnės pagrindinio meniu patiekalų porcijos. Aš jau tikrai žinau, ką norėčiau užsisakyti kitą kartą.

© Asmeninis albumas

Ar skanu? Iš pradžių tai pakomentuosiu, ką reiškia tie įmantrūs angliški žodžiai, pristatantys mano pietų derinį.

Poke biskay tuna ar tiesiog poke yra vienas iš pagrindinių Havajų virtuvės patiekalų, dabar itin išpopuliarėjęs ir pas mus. Pagaminti poke bowl yra reikalingi itin švieži produktai, iš kurių pagrindinis ingredientas – šviežia, neapdorota žuvis. Mano pasirinktame dubenyje buvo lengvai marinuotas aštriame padaže su svogūnais ir imbierais tunas, o prie jo puikiai derėjo ryžiai, jūros dumblių salotos, žuvų ikrai, salotų mišinys, edamame sojos pupelės, kalendra ir žalioji citrina. Ryškesniam skoniui atskleisti visi minėti ingredientai buvo pateikti su saikingai užpiltu saldžiai aštriu padažu. Ir čia, žuvies mėgėjai, reikia sustoti bei pasakyti, kad vien dėl šio patiekalo aš mielai sugrįšiu į šį barą dar ne kartą bei užsisakysiu pilną jo porciją iš bendro meniu (kainuoja 9 EUR). Puikus, subalansuotas ir charizmatiškas skonis.

© Asmeninis albumas

Tęsiant, Cali classicsušis, kurių pagrindą, žinoma, sudarė ryžiai bei surimi krabų mėsa, agurkas, oranžiniai „Masago“ ikrai. Ne taip dažnai valgau sušius, bet skonis ir visa struktūra man patiko.
Nors ir negaliu pasakyti stebuklingų pagyrimų jiems (priekaištų irgi), bet man bendrai patiko pietų principas – paragauti mažesnes jų patiekalų porcijas ir taip susipažinti su meniu asortimentu.

© Asmeninis albumas

Ar greita? Kartu su kolege pietums čia atvykome apie 14 valandą, tad nei baro, nei sporto klubo lankytojų srauto tikrai nebuvo. Užsakymai yra priimami prie baro, atsiskaitymas taip pat čia iškart. Pasirinkto gėrimo ir iškart abiejų patiekalų pristatymas buvo operatyvus, bet kitaip ir negalėjome tikėtis, nes buvome vienintelės baro klientės. Mūsų pietų pertrauka su pokalbiais truko apie 45 minutes.

Kas įdomu? Tikriausiai jau supratote, koks jų meniu patiekalas mane sužavėjo, tad kiek kur teko ragauti poke Vilniuje, tikriausiai čia jie skaniausi. Reitingavimo ar topų nedarysiu, bet pakviesiu jus pačius tuo įsitikinti.

Grįžtant prie vietos, kur yra įsikūręs šis baras – man labai patiko bendras patalpų interjeras. Taip kietai modernu ir dar tamsios spalvos su motyvuojančiais užrašais ant sienų puikiai tinka prie viso sporto klubo su maisto erdve koncepto. O dar ir muzikos grojaraščio norėtųsi paprašyti, nes valgyti, kai garsiai skamba tave judėti skatinanti muzika, buvo smagu.

© Asmeninis albumas

Keli patarimai ateičiai – platesnis arbatų ir kavos, siūlomų prie dienos pietų, asortimentas bei daugkartinių indų vietoj popierinių naudojimas.

Trumpa išvada: visada yra smagu atrasti kažką netikėtai ar neplanuotai įdomesnėje vietoje. Su šiuo baru man taip ir nutiko, tad ir jums linkiu planuotai atrasti ir apsilankyti čia patiems.

Baras „Please“ dirba adresais: Rinktinės g. 5 ir J. Jasinskio g. 16, Vilnius. Darbo laikai šiokiadieniais: 9:00 – 21:00 val. (Rinktinės g.) bei šiokiadieniais 8:00 – 22:00 val. (J. Jasinskio g.).
Facebook paskyra.

Tinklaraštis „Pietų pertrauka“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(24 žmonės įvertino)
3.0833

Trys vėlyvųjų pusryčių vietos: dėl vienos teks vykti net ir į Kauną (40)

Štai ir viskas – šventės pasibaigė ir jau grįžtame į darbus, grįžtame į įprastą dienos...

5 skanios vietos sostinėje, kurias prieš šventes turėtumėte aplankyti (9)

Kaip greitai bėga laikas. Neabejoju, kad šią frazę esame pasakę kiekvienas, bet tai tiesa....

Į rūsį Užupyje pavalgyti įleidžia ne daugiau kaip tris asmenis – paslaptinga vieta traukia smalsuolius (28)

Nenustebsiu, jeigu tik perskaitysite šios apžvalgos antraštę ir vėl panirsite į interneto...

Kavinėje stoties rajone pasijautė lyg restorane: nebegali sulaikyti džiaugsmo (52)

Leiskite jums papasakoti apie dar vieną „Pietų pertrauka“ idėją, kurią praėjusią savaitę...

Kas sakė, kad sveikas maistas – neskanus: štai jums dar viena vieta papietauti (35)

Taip jau sutapo, kad antra savaitė iš eilės noriu su jumis pasidalinti atradimais iš vegetarų bei...

Baltarusijos sulaikymo įstaigose – tikras pragaras: kraujo balose guli žmonės, iš už sienų girdėti gąsdinantys pokalbiai (1)

Po Baltarusijoje rugpjūčio 9 dieną vykusių prezidento rinkimų visoje šalyje nesiliauja protesto...

Savomis rankomis siuva rankines, kurios gali kainuoti ir tūkstančius – amato išmoko pats

Kaišiadorietis Irmantas Kanaševičius – tikras auksarankis. Jis savo rankomis siuva odines...

Parodė, kaip atrodo už 15 eurų išnuomojamas kambarys Palangoje: mus priėmė kaip mylimus giminaičius (88)

Garsusis „Youtube“ apžvalgininkas Paul De Miko arba Paulius Mikolaitis dažniausiai atostogauja...

Baltarusija neįsileido europarlamentaro Auštrevičiaus, kolegą iš Lenkijos deportavo papildyta (459)

Europarlamentaras Petras Auštrevičius sako negalėjęs išvykti į Baltarusiją, o jo kolega...

UEFA Čempionų lygoje – net aštuoni „Bayern“ įvarčiai į „Barcelonos“ vartus (57)

Penktadienio vakarą Portugalijos sostinėje Lisabonoje vyko mažuoju finalu pramintas UEFA Čempionų...

Minske – taikus protestas prie Vyriausybės rūmų: minia ir kariai nusiteikę taikiai Lukašenka: nelįskite į gatves (765)

Minsko Nepriklausomybės aikštėje šalia Vyriausybės rūmų penktadienį susirinko keli...

Prieš akis pasakiškas savaitgalis – džiugins saulėti orai, kais iki +30 (1)

Aukšto slėgio laukas įsitvirtinęs virš mūsų šalies ir toliau dovanos saulėtus ir malonius orus.

Vitalija Guobė

Švedams tai jau geriau nei seksas: tos vietos masažas kaip gydymo priemonė N-18 (9)

Perskaitėte pavadinimą? Gerai. Ne aš išgalvojau yoni heeling . Autorines teises turėtų...

Nerimą kelia naujas tyrimas: nepakankamai įvertinome Arkties tirpsmą (32)

Arkties ledynas tirpsta sparčiau, nei manyta. Dabartiniuose klimato modeliuose dar neįtraukiamas...

Mėnesinės po 40-ies gali būti visai kitokios – bet pajutus kelis simptomus būtina kreiptis į gydytojus (17)

Prieš visiškai dingstant mėnesinėms , mūsų organizmas išgyvena pereinamąjį laikotarpį,...