„Užuot bandę įtikti visiems tik skaniomis ir jaukiomis „Facebook“ ar „Instagram“ nuotraukomis, mes nusprendėme kiek įmanoma labiau išsiskirti savo idėjomis“, – savo netradicinį sprendimą atsiųstame pranešime komentavo įmonės rinkodaros vadovė Natalija Kurganovė.

Kiekvieną mėnesį komunikacijai pasirenkamas vis naujas filmas, kuriuo remiantis kuriami tekstai ir nuotraukų kompozicijos įrašams socialiniuose tinkluose.

„Sucré“ kepinių namai

„Fotografuojame tik juostiniu fotoaparatu, tai turi tam tikrą siurprizo žavesį. Rašydami stengiamės perteikti pasirinktų filmų nuotaiką, naudojame patinkančias reikšmingas frazes ir atributiką. Be noro gražiai parodyti produkciją, siekiame klientams dovanoti ir puikių filmų rekomendacijas“, – pasakojo kepinių namams komunikaciją socialinėje medijoje kuriantis „LookOkNow“ duetas.

Frida

„Daugiausia dvejonių kėlė, ar auditorija supras ir priims kepyklėlėms ir desertinėms nebūdingą stilistiką. Vis dar mėginame atrasti geriausią būdą, kaip skaniai, kūrybiškai, bet ir suprantamai perteikti mintį. Juk neretai drąsios ir meniškos idėjos Lietuvoje pasmerktos žlugti. Visgi džiugu, kad keičiantis vartojimo kultūrai, keičiasi ir žmonių noras vizualinei medžiagai“, – sakė dalinosi N. Kurganovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)