Tie, kurie galvojate, kad perdedu, paskaitykite ankstesnius mano įspūdžius iš šio miesto gastronomijos pasaulio ir įsitikinsite. Jums jau pasakojau apie fenomeninius anšlaginius Kijevo maisto kioskus bei jaukias vietas pusryčiams ar kavos puodeliui, o šiandien laikas pasidalinti trečia dalimi – vietomis, kurios puikiai tiks jūsų pietų pertraukai ar vakarienei. Skrendat į Kijevą? Būtinai aplankykite bent kelias iš žemiau minimų – nenusivilsite.

Druzi

„Draugų“ kavinė yra tinklinė, dvi jos iškabas rasite Kijeve bei dar vieną Lvove. Mes lankėme įsikūrusią visai netoli Maidano ir labai džiaugėmės gana lankomoje miesto dalyje atradę mažiau turistinę jaukią vietą. Mums atvykus į šią kavinę vakarop, dar buvo keli laisvi staliukai, bet vos dešimties minučių laikotarpyje jie jau buvo užsėsti. Išvada – rezervacija nepakenktų arba jums tiesiog pasiseks taip kaip mums.

Maisto ir gėrimų asortimentas pakankamai platus, kad galėtumėte išsirinkti tiek užkandžius, tiek pagrindinius patiekalus ar desertą bei prie jų priderintus jūsų mėgstamus gėrimus. Maistas patiekiamas, naudojant mažus indelius ar medines lenteles, išlaikant visą jaunatvišką kavinės interjerą. Pvz. šalia mūsų ant sienos kabėjo šviečiantis dviratis.

Maisto iššūkis Kijeve: slaptos vakarienės vietos

Dar viena smagiai draugų kompanijai tinkanti šios vietos siūloma pramoga – įvairūs stalo žaidimai. Ir nors ne visų instrukcijas mes galėjome suprasti, bet Uno sužaidėme kelis kartus.

Adresas: Andriivs'kyi descent, 2Д, Kijevas ir Prorizna St, 5, Kijevas

Любимый Дядя

Jeigu ne kartą akcentavau per visus restoranus išleistus ne daugiau kaip 200 eurų, tai pristatant šią vietą reiktų paminėti, kad lengvos vakarienės sąskaita joje buvo pati didžiausia. Norintiems pavalgyti vos už kelis eurus, čia nereiktų kelti kojos ir gadintis sau nuotaikos, bet tie, kurie nori tikrai įsimintino skonio ir įspūdžio, nepagailėkite keliolikos eurų už karštą patiekalą.

Maisto iššūkis Kijeve: slaptos vakarienės vietos

Meniu vėlgi pakankamai platus, iš kurio mes išsirinkome pabandyti žydiškąją šakšuką bei sriubą su veršiena. Skoniai buvo tobuli ir tokie, dėl kurių čia mielai dar kartą sugrįžčiau.

Atsigerti pasirinkome jų naminį nealkoholinį limonadą, prieš tai truputį nusistebėję jų politika neprekiauti lengvais alkoholiniais gėrimais kaip alus ar sidras. Bet užtat vyno korta ar kokteilių meniu čia neleis nuobodžiauti.

Restorane yra kelios skirtingos erdvės, jose gausu mielų interjero detalių, net pianinas, kviečiantis pagroti, ar elektrinis židinys su didele knygų lentyna, primenantis įtakingo asmens darbo kambarį.

Mylimas dėdė tikrai nepaleis jūsų alkanų ar ištroškusių, tik patys būkite tam nusiteikę.

Adresas: ул. Паньковская 20, Kijevas

Kosatka

Pakuždėti geriausių vietų rekomendacijas tau gali tik tame mieste gyvenantys vietiniai. Juk ir jūs patys tampate Vilniaus ar kito Lietuvos miesto ambasadoriais, kada sulaukiate klausimų, kur jūsų mieste pavalgyti, apsikirpti ar tiesiog praleisti laisvalaikį. Šią aprašomą vietą mums padėjo atrasti kitoje kavinėje dirbęs jaunuolis, paminėjęs, kad „Kosatka“ yra išimtinai vietinių mėgstama vieta.

Atvykus į ją, labai lengvai tuo įsitikinome. Jeigu ankstesnėse vietose, beveik visas personalas puikiai kalbėjo angliškai, tai šioje vietoje mus aptarnavusiai merginai prireikė net Google pagalbos, o aplinkui šios kalbos daugiau ir negirdėjome. Ir čia nėra jokie priekaištai, atvirkščiai – džiaugsmas, kad išbandėme gyvenamojo namo rūsyje įrengtą ir vietinių mylimą kavinę, kurioje tą vakarą leido tiek porelės, draugų kompanijos, tiek ir tėvai su mažamečiais vaikais.

Maisto iššūkis Kijeve: slaptos vakarienės vietos

Joje stipriai vakarieniauti neplanavome, tad užsisakėme sotų užkandį – fish and chips (žuvies gabaliukai su bulvytėmis), kurie už keliolikos minučių mums buvo smagiai paserviruoti. Gardžiai pačirškinta žuvis ir bulvytės nepretendavo į vakarienių top rinkimus, bet buvo geras lengvas pasirinkimas vakaro pabaigai.

Adresas: Velyka Zhytomyrska St, 25/2, Kijevas

Ostannya Barykada

Ši slapta vieta yra tokia populiari ir vieša, kad net nežinau, ar ją dar reikia pristatinėti. Bet jeigu jau užsiminiau, papasakosiu jums apie šį restoraną dar kartą.

Pradėsiu nuo to, jog šio restorano sprendimai yra unikalūs tuo, jog net ir prekybos centre įsikūrusi vieta pritraukia tūkstančius turistų ir vietinių. Tai yra puikus pavyzdys mūsų lietuviškuose prekybos centruose milžinuose įsikūrusiems maisto tinklams ir aš jau spėlioju, kiek laiko užtruks, kada Vilniuje ar kitame mieste mes tokią vietą turėsime. Pasižiūrėsime, o iki tada leiskite jums išduoti šio restorano paslaptis.

Kaip ir minėjau, norint aplankyti šią vietą, jūs atvyksite į prekybos centrą „Globus“, esantį po Maidanu. Atvykus, ieškokite lifto, kuris jus pakeltų į antrą aukštą ir jūs atsidurtumėte įvairių suvenyrų parduotuvėje. Būtent joje dirbančiam personalui turite pasakyti slaptažodį – „Boritesya e poboryte“ (liet. Nenustok kautis ir nugalėsi bet ką), kad jau beveik patektumėte į slaptąjį restoraną. Kodėl beveik? Nes atsidursite rūbinės erdvėje, kurioje prieš jus matysis įvairaus dydžio rankų muliažai. Atraskite ranką – rankeną ir pagaliau – jūs patekote į vieną pirmųjų slaptų restoranų Kijeve.

Maisto iššūkis Kijeve: slaptos vakarienės vietos

Restorano meniu nėra didelis, bet mūsų visi ragauti patiekalai buvo tokie puikūs, kad vienbalsiai su vyru šį restoraną nominavome TOP 1. Daugiau nepasakosiu, jį privalote aplankyti patys.

Adresas: Maidan Nezalezhnosti, 1, Kijevas

Korchma Taras Bulba

Maisto iššūkis Kijeve: slaptos vakarienės vietos

Dar vienas turistų ir ypatingai lietuvių atrastas restoranas, kuriame dominuoja tradicinė ukrainiečių virtuvė ir spalvingi šios šalies kultūriniai atributai. Kalbu apie įvairias močiučių ir diedukų kaimus primenančias dekoracijas, spalvotus lankelius merginoms ar šiaudines skrybėles vyrukams.

Ne atsitiktinai paminėjau, kad vieta populiari mūsų tautiečių, nes čia atvykus, girdėjome ir bendravome su keliais lietuvaičių stalais, atvykusiais paragauti tradicinių ukrainietiškų barščių ar virtinukų. Būtent juos ragavome ir mes bei likome labai patenkinti.

Dar viena įdomybė, kad šioje vietoje meniu rasite įvairiomis kalbomis, tarp jų, žinoma, ir lietuvių.