TV reklamos trukmė, lyginant 2018 ir 2017 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, paaugo 15,6 proc. Per vienuolika 2018 metų mėnesių televizijoje buvo ištransliuoti 2 milijonai 18 tūkstančių reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys mažėjo 3,2 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 8 milijonai 103 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos, reklamos plotas augo 3,7 proc. Žurnaluose reklamos plotas krito 13,3 proc. ir sudarė 4 milijonus 693 tūkstančius kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2018 metų sausį-lapkritį transliavo 8 milijonus 878 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 13,7 proc. reklamos daugiau negu per 2017-ųjų vienuolika mėnesių.

Per 2018-ųjų metų sausį-lapkritį, lyginant su 2017 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos didėjo 9,5 proc. (gross išlaidos - reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams).

Lauko reklamos gross reklamos išlaidos, palyginus 2018 ir 2017 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, išaugo 8,6 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 16,7 tūkstančių m² reklamos.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 33 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2017 metų vienuolikos mėnesių rezultatais, Fillboard reklamos gross išlaidos nesikeitė.

Kino reklama išaugo 23,3 proc. Šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 639 tūkstančiai reklaminių klipų.

Pasak „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovės Giedrės Juronienės, per vienuolika 2018 metų mėnesių, lyginant su 2017 metų tuo pačiu laikotarpiu, žiniasklaidoje ženkliai išaugo išmaniosios stebėjimo paslaugos ir nealkoholinių gėrimų gross reklamos biudžetai. 3 kartus didėjo visureigių, 2,4 karto - kavos, 2 kartus - mobiliojo ryšio telefonų reklamos išlaidos.

2018 m. sausio-lapkričio mėnesiais reklamdavių sąraše reklamos išlaidas labiausiai - po 2 kartus -didino „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir „Lietuvos draudimas“.

Tuo tarpu tarptautinis reklamdavys „Unilever“ skyrė beveik trečdaliu mažesnį biudžetą, penktadaliu mažėjo „Norfos mažmena“ reklamos išlaidos. 17 proc. išlaidas mažino kitas tarptautinis reklamuotojas - „Procter&Gamble“.

Duomenys pateikiami tik išKantar TNSregistruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 98%, spauda – 90%, radijas – 90%, lauko reklama – 85%, kino (reklaminiai klipai) reklama – 85%, interneto banerinė reklama 80%, fillboard reklama – 100% reklamos rinkos apimties.