Mylimiausias prekės ženklas Lietuvoje – „Facebook“, o jam įkandin seka kiti interneto milžinai „Google“ ir „Youtube“, rodo agentūros „DDB Vilnius“ atliktas tyrimas.

Tyrime taip pat aiškintasi, kurių prekės ženklų mėgstamumas tarp vartotojų krito ir kilo labiausiai.

Didžiausi kritimai

Didžiausi kilimai

Prekės ženklai nagrinėti ir kitais aspektais: aiškintasi, kuriuos prekės ženklus vartotojai laiko išskirtiniausiais, kokybiškiausiais, siūlančiais didžiausią vertę už pinigus ir nemylimiausiais.

Išskirtiniausi (*sutinka, kad šis prekės ženklas išskirtinis):

Kokybiškiausi (*sutinka, kad šis prekės ženklas kokybiškas) :

Prekės ženklų vertė už pinigus (*sutinka, kad šis prekės ženklas siūlo gerą vertę už pinigus):

Nemylintieji prekės ženklų (**galbūt arba tikrai nepirktų):

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją