Reklamos televizijoje trukmė, lyginant 2018 ir 2017 metų sausio-rugpjūčio mėnesių duomenis, paaugo 11,4 proc. Per aštuonis 2018 metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 1 milijonas 345 tūkstančiai reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys smuktelėjo 2,2 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 5 milijonai 799 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos, reklamos plotas augo 5,5 proc. Žurnaluose reklamos plotas krito 13,4 proc. ir sudarė 3 milijonus 251 tūkstantį kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2018 metų sausį-rugpjūtį transliavo 6 milijonus 219 tūkstančių sekundžių reklamos ir tai buvo 15,7 proc. reklamos daugiau negu per 2017-ųjų aštuonis mėnesius.

Per aštuonis 2018-ųjų metų mėnesius, lyginant su 2017 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross (oficialios kainos, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas) išlaidos didėjo 9,6 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2018 ir 2017 metų sausio-rugpjūčio mėnesių duomenis, nukrito 5,8 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 15,9 tūkstančių m² reklamos. Jeigu būtų įvertintos lauko reklamos agentūrų „Neoreklama“ ir „Reklamos arka“ reklamos kampanijų plotus, kurios papildė lauko reklamos duomenis šiais metais, vidutinio vienos dienos ploto augimas siektų 36,5 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 24 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2017 metų aštuonių mėnesių rezultatais, Fillboard reklamos kiekis ūgtelėjo 0,1 proc.

Kino reklama išaugo 35,6 proc. Šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 486 tūkstančiai reklaminių klipų.

Pasak „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovės Giedrės Juronienės, šiais metais sausio-rugpjūčio mėnesiais, lyginant su praėjusių metų tuo pačių laikotarpiu, daugiausia, net 70 kartų, didėjo išmaniosios stebėjimo paslaugos gross reklamos biudžetas.

Nealkoholinių alkoholio produktų reklama išaugo 38 kartus ir sudarė 0,7 proc. visos gross rinkos. 2017 metais per aštuonis mėnesius alkoholinių gėrimų reklama sudarė 2,7 proc. visos gross reklamos rinkos išlaidų. Ženkliai išaugusi nealkoholinių alkoholio gėrimų kategorija kompensuoja tik dalį prarastų reklamos rinkos pinigų dalį“, – skaičiuoja G. Juronienė.

Per šių metų sausį-rugpjūtį labiausiai mažėjo socialinės reklamos (48 proc.), populiariosios muzikos koncertų, festivalių (36 proc.), gazuotų gaiviųjų gėrimų (30 proc.) gross reklamos biudžetai.Reklamuotojų sąraše reklamos išlaidas labiausiai, po 2 kartus, didino Paulig“, Eurovaistinė“, Bitė“, Topo Grupė“, Jacobs Douwe Egberts“.

Pernai didinusi išlaidas, šiemet socialinei reklamai 54 proc. mažiau skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. 43 proc. mažėjo tarptautinio reklamdavio Unilever“ reklamos biudžetas. 2017 metais spurtavusi Telia Lietuva“, šiais metais per aštuonis mėnesius gross reklamos išlaidas mažino 30 proc.