Nuo kovo „Delfi TV“ kanalas buvo įtrauktas į tyrimų bendrovės „Kantar“ TV metrų metodu atliekamą televizijos auditorijos tyrima. Pirmąjį matavimo mėnesį, „Delfi TV“ pasiekė 874 tūkst. (32,7 proc.) vyresnių nei 4 m. Lietuvos gyventojų. Šį kanalą kasdien žiūrėjo beveik 158 tūkst. žiūrovų.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, kovą „Delfi“ kasdien vidutiniškai skaitė 757 tūkst., „15min.lt“ – 597 tūkst., „lrytas.lt“ – 466 tūkst., „tv3.lt“ – 453 tūkst. ir „lrt.lt“ – 330 tūkst. realių vartotojų.

Daugiausiai vartotojų naujienų portaluose naršo naudodamiesi mobiliaisiais telefonais. Pagal šį rodiklį „Delfi“ artimiausią konkurentą kovą lenkė 21 proc.: per mobiliuosius telefonus „Delfi“ kiekvieną dieną trečiąjį metų mėnesį skaitė 652 tūkst., „15min.lt“ – 515 tūkst., „tv3.lt“ – 414 tūkst., „lrytas.lt“ – 409 tūkst., lrt.lt“ – 284 tūkst. realių vartotojų.


Vertinant laiką, kurį vartotojai praleidžia Lietuvos interneto portaluose, kovą „Delfi“ atiteko 33,6 proc. šio laiko, „15min.lt“ – 16 proc., o „lrytas.lt“ – 14,7 proc.


Pagal pasiekiamumą „Delfi“ kovą pasiekė 76 proc., „15min.lt“ – 73 proc., „tv3.lt“ – 67 proc., „lrt.lt“ – 66 proc., lrytas.lt“ – 60 proc. Lietuvos interneto vartotojų.


Atkreipiant dėmesį į vartotojų praleistą laiką portaluose praėjusį mėnesį, „Delfi“ artimiausią konkurentą čia lenkia dvigubai: per visą kovo mėnesį vienas realus vartotojas jame praleido vidutiniškai 6.14 val., „lrytas.lt“ – 3.35 val., „15min.lt“ – 3.03 val.


Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.