Vokietijos vaistinių tinklas „Rossmann“ sukūrė su COVID-19 tema susijusią reklamą, kuri savo turiniu ir atmosfera jus maloniai nustebins, rašo „Adweek“.

Šiomis dienomis viso pasaulio žmonės, norėdami įsigyti būtiniausių prekių, susiduria su neįprasta situacija, kai tenka laukti eilėse, o apsipirkinėjant vengti kontakto su kitais pirkėjais. Prekės ženklas nusprendė į visa tai pažvelgti kiek kitu kampu.

Reklaminiame filmuke apsauginio rolei parinktas žymus Berlyno reperis Massiv, taip pat pasirodantis didžėjų duetas „The Disco Boys“ bei naktinio klubo koncepcija – neatsitiktiniai. Ši reklama atlieka ir Vokietijos naktinių klubų rėmimo funkciją: už kiekvieną „like“ paspaudimą ant šio vaizdo įrašo socialiniuose tinkluose „Rossmann“ pažadėjo paaukoti ne pelno siekiančiai organizacijai, padedančiai šalies naktinių klubų darbuotojams šiuo sunkiu laikotarpiu.

Reklamoje skelbiama tokia žinutė: „Kad po krizės galėtume vėl švęsti kartu“.

Prekės ženklo „Instagram“ paskyroje įrašas buvo peržiūrėtas daugiau nei milijoną kartų ir sulaukė daugiau nei 184 tūkst. patiktukų, „Facebook“ – 58 tūkst. Nors dauguma komentarų buvo teigiami, kai kurie „Rossmann“ klientai pastebėjo, kad jų vietinės parduotuvės darbuotojai neturėjo kaukių, ir paprašė tinklo būti nuoseklesniems bei pasirūpinti tuo.