„Telia“ prekės ženklo vadovės Jurgitos Kojenets teigimu didžiausia šių metų „Telia“ reklaminė kampanija yra skirta svarbiausiam – namų internetui. Žmonės namuose praleidžia daugiausiai laiko, čia suvartoja ir daugiausiai duomenų – iki 30 kartų daugiau nei per išmanųjį telefoną, todėl ir klientų reikalavimai namų interneto kokybei yra patys didžiausi.

„Lietuvoje 5G ryšio įvedimo komunikacija per reklamą mūsų įsitikinimu yra pasiekusi viršūnę – žmonėms jau reikia ne 5G logotipų telefone ar operatoriaus prekės ženkle, o realių naudų – spartos, talpos, mažos delsos. Ir šios savybės nėra apie 5G – klientai reikalauja kokybiško interneto ir dangoraižyje, ir pelkėje. Naujausia tendencija sako: operatoriau, kaip jūs padarysite gerą internetą, mums neįdomu – per 4G, 5G ar 10G, per šviesolaidį, per varį ar per asmeninę mobiliojo ryšio stotelę. Atvežkite, pastatykite ir paleiskite“, – sako J. Kojenets.

Anot „Telia“ atstovės, kuriant reklaminę kampaniją netrūko kuriozų, siurprizų ir netikėtų iššūkių. Pavyzdžiui, atvykus į filmavimus Labanoro girioje, kurioje planuota pavaizduoti vasarą, kūrybinę komandą pasitiko gamtos kaprizai ir pusės metro gylio sniego pusnys. Visgi visus iššūkius pavyko įveikti ir pasiekti norimą rezultatą.

Eterį pasiekusiame „Visų namų interneto“ reklaminiame klipe vaizduojami skirtingi namai ir jų interneto poreikiai. J. Kojenets teigimu, mieto, užmiesčio ar net keliaujantiems namams šiandien reikia interneto, kuris leistų be trukdžių dirbti, mokytis, žaisti ir pramogauti, užtikrintų sklandų išmaniųjų namų sprendimų veikimą.

„5G namams“ klipe pristatoma nauja „Telia“ paslauga, kuri leidžia namuose naudotis naujos kartos mobiliojo interneto suteikiamais privalumais. Šio klipo pagrindinis veikėjas – užmiesčio gyventojas, kuriam reikia tokio pat spartaus ir patikimo interneto kaip ir mieste. Anot J. Kojenets, su 5G ryšio stotele tokį internetą nuo šiol galima turėti ir sodyboje ar vasarnamyje.

Trečiajame, „Šviesolaidžio interneto“, klipe vaizduojami miesto namai ir pristatomi belaidžio ryšio stiprintuvai, kurie padeda užtikrinti greitą internetą kiekviename namų kampelyje.

Reklamos kampaniją bendrovė kūrė kartus su kūrybine agentūra „Milk“, vaizdo klipus režisavo Titas Sūdžius, o jų gamyba patikėta bendrovei „SomeFilms“.