„Jau antrus metus iš eilės norime parodyti, kad dovanos nupirktos „Eurovaistinėje“, tai ne paskutinės minutės inercija, o gerai apgalvotas sprendimas. Reklaminis klipas šiemet žiūrovus vėl džiugins smagia šventine daina ir vaistininkais gana netikėtame amplua“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja „Eurovaistinės“ rinkodaros direktorė Kristina Gumauskienė.

Pernai šventėms buvo pasirinktas šokančių vaistininkų motyvas. Šiemet jie ant pačiūžų.

„Tai padarėme dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, siekėme parodyti, kad „Eurovaistinės“ vaistininkai – draugiški, žmogiški ir profesionalūs. Negana to, mūsų vaistininkų bendruomenė labai aktyvi, todėl norėjome perteikti ir idėją, kad žiema nėra kliūtis judėti, būti aktyviais ir jaustis gerai. Tikime, kad tokia netradicinė reklama įkvėps ir mūsų pirkėjus mėgautis atvėsusiu oru“, – detalizuoja K. Gumauskienė.

Pasak jos, reklamos herojai ir vėl tikrieji įmonės vaistininkai. Šis pasirinkimas pasiteisino ir džiugina klientus, kurie atpažįsta juos ekrane.

Šventinę kampaniją sukūrė reklamos agentūra „McCann Vilnius“. Ji startuoja nuo lapkričio 20 d.