„Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad reklamoje gausu užaštrintų, šaržuotų situacijų, kurias išspręsti padeda mama.

„Mūsų kolegos vaistininkai neslepia, kad jiems darbo valandos niekad nesibaigia, nes jie vaistininkai ne tik savo darbo vietose, su malonumu padeda draugams, kai reikia patarimo, dažnas jų sprendimų priėmėjas ir namuose. Todėl ir šioje mūsų reklamoje centrinis asmuo šeimoje – mama, kuriai grįžus iš darbo iki paskutinės akimirkos atrodę neišsprendžiami klausimai virsta jaukiu pokalbiu prie arbatos puodelio“, – pranešime žiniasklaidai sumanymą detalizuoja rinkodaros vadovė.

Reklama jau transliuojama televizijoje, netrukus pasirodys naujienų portaluose, skambės radijuje ir originaliai bus pristatoma socialiniuose tinkluose. Reklamos kūrėjai – „Ogilvy“. Reklamos režisierius Kęstutis Gudavičius neslepia, kad reklamoje jaučiamą aktyvumą, energiją, humorą teko kurti pasitelkiant daugiau nei pusšimtį kūrybinės grupės narių.

„Mintis buvo pavaizduoti reklamoje optimistų šeimą, kuri kasdienybėje susiduria su įvairiausiais netikėtumais, bet išlieka linksma net absurdiškose situacijose ir tuo yra žavi. Jau dabar matome, kad reklama išsiskirs iš bendro konteksto, o to ir siekėme“, – sako režisierius.

Anot jo, reklama, kuri siunčia žinutę, kad viskas bus gerai, buvo kuriama daugiau nei du mėnesius, reikėjo kaskadininkų, įvairių mechanizmų, kad įvairios situacijos būtų pavaizduotos tikroviškai.