Rinkodaros ekspertas Rytis Buračas sako, kad šiuo atveju kyla klausimas – padoru ar ne, o tai pažymi kiekvienos visuomenės brandos lygį.

„Ar tai J. Statkevičius, ar kitas dizaineris – reklamos užduotis yra informuoti potencialius pirkėjus aktyviausiu būdu. Jei manoma, kad tokiu būdu bus pasiektas kažkoks efektas, dažnai įvairios agentūros, užsakovai ar produktų gamintojai imasi įvairiausių metodų, jog tą dėmesį atkreiptų ir išsiskirtų iš bendro reklaminio triukšmo“, – pastebi specialistas.

Anot jo, toks žingsnis žengtas ne veltui: „Banali apsirengusio vyro ar moters reklama dėmesio nepatrauktų. Žinome, kad visais laikais nuogas kūnas atkreipia dėmesį, nepaisant to, kad XXI amžius ir visuomenę tokie dalykai dažniausiai šokiruoja, o tada prasideda kalbos apie seksizmą ir pan.“

Kaip pasakoja R. Buračas, naujos gatvėmis važinėjančių troleibusų dekoracijos rodo, kad su šia kampanija siekiama masinė auditorija.

„Norima, jog kuo daugiau žmonių pamatytų, bet tai daroma ne pačiomis brangiausiomis priemonėmis. Reikėtų pasižiūrėti į visą komunikaciją – paprastai reklama integruota, tad tikriausiai nebus tik ant troleibusų. Iš principo manau, kad tai būdas atkreipti dėmesį ir būti pastebėtam. O ar tai priimtina, ar ne – kiekviena visuomenė skirtingai subrendusi ir moralinį aspektą vertinti sunku“, – kalba ekspertas.

„Manau, kad estetiškai gražiai pavaizduotas vyriškas kūnas su šiek tiek provokuojančiu anatominiu išryškinimu. Labiausiai keista, kad aukštoji mada – ant troleibuso“, – apibendrina rinkodaros specialistas R. Buračas.

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys Andrius Milinavičius tikina, kad mados kūrėjai ir menininkai – visais laikais buvo tie, kurie visuomenę stūmė į priekį, laužė taisykles ir iš esmės formavo skonį.

„Dėl J. Statkevičiaus įtakos mūsų mados pasauliui, man regis, irgi diskutuoti neverta. Tačiau reklamos pasaulyje galioja kiek kitokios taisyklės. Ar ši reklama atkreipia dėmesį – tikrai taip. Kodėl tai padaroma? Nes pasirinktas vizualinis sprendimas nėra tas, kurio tikėtumeis ant visuomeninio transporto“, – komentuoja jis.

Be to, specialistas kelia ir kitą klausimą – ar reklama atlieka savo funkciją ir perduoda žinią apie artėjantį aukštos mados šou?

„Manau, tikrai ne. Tad kokia prasmė atkreipti dėmesį, bet neperduodi žinutės? Problema yra pasirinktoje formoje, kuri, be abejonės, gali būti labai greitai pakeista“, – aiškina A. Milinavičius.

M360 išsiuntė paklausimą J. Statkevičiui, tačiau atsakymo kol kas nesulaukė.