Socialinėje reklamoje, rodomoje JAV ir Jungtinėje Karalystėje, iš pradžių matomas tik rankas plaunantis vyras, o vėliau šį vaizdą pakeičia už jo, ant grindų, esančios moters kojos.

„Yra epidemija, kurios negalite nusiplauti“, – skelbia socialinės reklamos tekstas, po kurio pridedamas paaiškinimas, kad COVID-19 krizės metu smarkiai išaugo smurtas šeimoje.

Amerikietiška šios reklamos versija prašo suinteresuotų žmonių paskambinti Nacionalinei smurto šeimoje telefono linijai, o Jungtinės Karalystės versija ragina žmones atsisiųsti programėlę „Bright Sky“, kurioje pateikiami vietiniai pagalbos susidūrus su smurtu šeimoje numeriai.

Kampanija yra skirta informuoti apie pavojus, su kuriais susiduria smurto aukos karantino metu.

Remiantis naujais Jungtinių Tautų gyventojų fondo (UNFPA) duomenimis, per šį laiką smurto šeimoje atvejų gali padaugėti 20 proc., nes aukos yra įkalinamos namuose kartu su jų skriaudėjais, praneša „Adweek“.

Ankstesnis šio mėnesio JT pranešimas parodė, kad kai kuriose šalyse skambučiai į šeimos pagalbos linijas išaugo dvigubai ir net trigubai. Tuo tarpu Australijoje smurto šeimoje pagalbos „Google“ paieškose rodiklis yra didžiausias per penkerius metus.

„Tikimės, kad ši socialinės reklama įkvėps daugiau žmonių rimtai vertinti smurtą šeimoje ir bendradarbiauti stengiantis jį sustabdyti ir užkirsti kelią – ne tik šios krizės metu, bet ir po jos“, – teigė Pamela Zaballa, „No More“ generalinė direktorė.