Iš fantastinių pasakojimų atklydusioms raganoms, regis, ne itin gerai sekasi vilioti jaunuolius ir vėliau, kaip įprasta, juos valgyti. Bent jau tokią versiją pateikia prekės ženklas „Skittles“ naujoje Helovinui skirtoje reklamoje.

Pasirodo, brolių Grimų pasakos herojai Joniukas ir Grytutė nėra vieninteliai, kurie pasipriešino raganai ir privertė ją skristi į orkaitę. Naujausioje Helovinui skirtoje „Skittles“ reklamoje raganai nepavyksta įgyvendinti savo planų, o ir susidūrimas su jaunuoliu kur kas labiau erzina nei kad minėtoje pasakoje.

Šį vaizdo klipą kūrė agentūra „DDB Chicago“ ir kūrybos namai „Smuggler“. Tai pirmoji būtent Helovinui skirta prekės ženklo „Skittles“ reklama, pasirodžiusi nuo 2014-ųjų, skelbia adweek.com.

Pagrindinis šios reklamos herojus – vaikinas, atsidūręs katile, – tikriausiai atpažįstamas „Netflix“ mėgėjams. Aktorius Matty'as Cardarople'as pasirodė serialo „Keisti dalykai“ trečiajame sezone. Taip pat vaidino ir televizijos laidoje „A Series of Unfortunate Events“ (liet. nelaimingų įvykių serijos).

Šis aktoriaus pasirodymas „Skittles“ reklamoje nėra pirmasis. Jis ir anksčiau filmavosi prekės ženklo reklamoje „Exclusive the Rainbow“ (liet. išskirtinė vaivorykštė), kuri buvo skirta JAV vykstančiam Nacionalinės futbolo lygos finalui „Super Bowl“.

Be to, Matty'as Cardarople'as ir telekomunikacijos bendrovės „AT&T“ reklamos – „Just OK is Not OK“ (liet. tik gerai – nėra gerai) – žvaigždė.

M360