Reklamos idėjos autoriai ir kūrėjai – „Ogilvy“. „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad nieko nebestebina, jog kokybišką kosmetiką galima rasti vaistinėje, šia reklama siekiama parodyti, kad neverta persistengti ieškant kosmetikos, verčiau kreiptis į specialistą ir išmėginti tinkamiausius produktus.
„Vaistinės darbuotojai dažnai pasidalina patirtimi, kad tenka klientams kosmetiką parinkti „iš naujo“, nes pasitaiko atvejų, kai vartojama tai, kas neatitinka kliento odos tipo. Šia reklama siekiame pakviesti žmones į vaistines ir pasikonsultavus su mūsų grožio specialistais išsirinkti būtent tai, kas labiausiai tiks kiekvienam iš jūsų“, – pranešime žiniasklaidai sako K. Gumauskienė.

Dalindamasi įspūdžiais po filmavimo, R. Mikailionytė negailėjo gražių žodžių režisierei Dovilei Šarutytei ir visai komandai.

„Manau, kad gavosi mažytė kino versija. Filmavimai dažnai nebūna lengvi, pamaina ilga ir verčianti anksti keltis. Šį kartą chemija sutapo, simbiozė pavyko iš karto ir buvo gera dirbti su komanda, kuri tiksliai žinojo, kokio rezultato siekia“, – pasakoja R. Mikailionytė.

Reklama jau nuo spalio 1 dienos pasirodys televizijos ekranuose, spaudos leidiniuose ir internete.