„Kad išryškintume Šiaulių LEZ ir miesto privalumus užsienio investuotojams bei patrauktume jų dėmesį, buvo pasirinkta informatyvaus, tačiau kartu šmaikštaus ir nenuobodaus vaizdo klipo koncepcija. Kadangi LEZ yra neatsiejama nuo greta esančių Šiaulių, abu šiuos objektus pateikėme kaip visumą, pristatydami ne tik investicinę aplinką, bet ir miesto gyvenimą, švietimą, pramogas“, – sako išmanios komunikacijos agentūros „Idea prima“, kuriai priklauso klipo kūrybinė idėja, scenarijus ir režisūra, režisierė Monika Vilkaitė.

Pasak pašnekovės, paveikiam ir patraukiančiam vaizdo klipui būtina tinkama idėja, forma ir išpildymas. Šio klipo idėja tapo mintis, kad Šiaulių LEZ yra puiki vieta investicijoms, o geriausią formą idėjai atspindėti iš dalies pasufleravo išskirtinė objekto lokacija, turtinga telegeniškais vaizdais – oro uostas, geležinkeliai, krovininis transportas.

„Pasirinkta ne tradicinio vaizdo klipo su statiniais vaizdais forma, o filmavimo būdas, kai kamera vaizdus fiksuoja iš apačios, veikėjai filmuojami pozuojantys prie pastatų ir kitų objektų, gausiai naudojamas zoom-in ir zoom-out filmavimo stilius, emocijai sustiprinti pasitelkiamas ryškus gestikuliavimas“, – komentuoja M. Vilkaitė.

Dėmesį išlaiko ir įvairūs režisūriniai sprendimai, kuriais žiūrovas per klipą vedamas tarsi per pasakojimą, kai norima sužinoti, kuo jis baigsis. O pabaiga taip pat išskirtinė – siuntiniu iš Šiaulių LEZ besidžiaugiantis Skandinavijos vikingas tapo kone viso vaizdo klipo „vinimi“.

Dar vienu slaptu sėkmę užtikrinančiu „ingredientu“ „Idea prima“ atstovė vadina humorą, naudotą ir vaizduose, ir tekste. Jis vaizdo klipui suteikė išskirtinumo, nes į verslo tikslinę auditoriją orientuoti B2B (verslas verslui) vaizdo produktai humorą ir šmaikštumą pasitelkia nedažnai.

„Atlikimas labai priklauso ne tik nuo techninio išpildymo kūrybiškumo, bet ir komandos, kuri buvo labai stipri ir profesionali, viską suprantanti iš poros žodžių. Sklandų darbą užtikrino ir aktoriaus Andriaus Janušausko profesionalumas bei gebėjimas improvizuoti, autentiškumo suteikė vaizdo klipe nusifilmavę Šiaulių kolegijos studentai“, – pasakoja M. Vilkaitė.

Šiuo vaizdo klipu pradedama tarptautinė informacinė-reklaminė kampanija, skirta atkreipti užsienio investuotojų iš Švedijos, Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Šveicarijos, Italijos ir JAV dėmesį į galimybes investuoti Lietuvoje ir Šiaulių LEZ.

Pasak Šiaulių LEZ valdybos pirmininko Giedriaus Valucko, pasaulyje ryškėjant tendencijai, kai įmonės ieško rinkų, kur galėtų iškelti savo padalinius iš Kinijos, Lietuva galėtų būti gera alternatyva.

„Jau dabar Europos ir JAV bendrovės pradeda bent dalies savo pajėgumų iš Kinijos perkėlimo procesą dėl labai griežtų COVID-19 ribojimų, įtemptų santykių, pabrangusios darbo jėgos, sukilusių transportavimo kaštų bei terminų. Lietuva turi pasinaudoti galimybe ir atkreipti potencialių investuotojų dėmesį į save, nes pasiūlyti tikrai turime ką: patraukli mokestinė aplinka ir lengvatos, subrendus verslo aplinka bei potenciali tiekimo grandinė, patogi logistika bei infrastruktūra, energetinių išteklių nepriklausomybė nuo Rusijos, 4G interneto ryšio aprėptis ir vakarietiška mąstysena“, – teigia G. Valuckas.