Kartu su nauja reklama, kompanija „Procter&Gamble” (jai priklauso prekės ženklas „Always“) pristatė ir atlikto tyrimo rezultatus: 50 proc. mergaičių paauglystės laikotarpiu jaučia paralyžuojančią nesėkmės baimę, o 75 proc. paauglių mergaičių pripažįsta, kad šią baimę dar labiau didina socialiniai tinklai. Bijodamos suklysti 7 iš 10 mergaičių apskritai verčiau atsisako išmėginti ką nors naujo, rašo portalas „Adweek“.

Agentūros „Leo Burnett“ Čikagoje sukurta reklama drąsina mergaites įveikti šią baimę ir primena, kad nors nesėkmės yra neišvengiamos, būtent jos mums padeda mokytis ir augti.

„Buvo labai skaudu matyti apklausos rezultatus, kad kas antra mergaitė baiminasi būti atstumta visuomenės dėl savo nesėkmių. Tai turi būti kaip aliarmas mūsų visuomenei. „Always“ padarys viską, ką gali, kad normalizuotų požiūrį į nesėkmes ir įtvirtintų supratimą, kad jų nereikia bijoti, k ad jos yra būtinos augimui ir pasitikėjimo stiprinimui. Mūsų tikslas yra sukurti aplinką, kurioje mergaitės jaustų palaikymą išmėginti naujus dalykus, daryti klaidas ir kuri jas drąsintų eiti į priekį“, - išplatintame pranešime teigia „Always“ vykdančioji direktorė Michele Baeten.