Skaitmeniniuose lauko ekranuose panaudota speciali technologija, kuri įgalina surinkti ir atvaizduoti duomenis realiu laiku. Todėl visų Europos krepšinio čempionato rungtynių rezultatai iškart matomi pėstiesiems ir važiuojantiems miesto gatvėmis, o per grupių etapus buvo transliuojama ir turnyrinė lentelė.

„JCDecaux Lietuva“ skaitmeninio lauko reklamos tinklo vadovas Tomas Vaicekauskas sako, kad „Švyturys nealkoholinis“ lauko reklamos kampanija reikalavo daug tikslumo, kad duomenų perdavimas įvyktų sėkmingai. Tai pirma tokia lauko reklamos kampanija Lietuvoje, kuri tiesiogiai transliuoja sporto rungtynių rezultatus.

„Mūsų skaitmeninių lauko reklamos ekranų technologiniai sprendimai leidžia sėkmingai panaudoti įvairius duomenis ir kontekstą. Džiaugiamės, kad klientas ryžosi įgyvendinti šią mūsų pasiūlytą originalią kampaniją, kuri kuria vertę miestiečiams. Pastarieji, judėdami mieste ar pakeliui namo, realiu laiku mato, kaip rinktinėms sekasi kovoti dėl čempionato apdovanojimų“, – sako T. Vaicekauskas.

„JCDecaux Lietuva“ skaitmeninio tinklo sostinėje vidutinė savaitės auditorija yra 1,1 mln. žmonių. Tinklas išsidėstęs svarbiuose miesto taškuose, kur didelis vairuotojų ir pėsčiųjų srautas: nuo Senamiesčio iki Žaliojo tilto ir populiarių prekybos centrų. Įmonė praėjusiais metais lauko ekranuose įdiegė mobiliųjų įrenginių bevielio ryšio jutiklius, kurie leidžia tiksliai matyti pėsčiųjų, žmonių transporto priemonėse, dviratininkų srautą bei kaip jis kinta per parą, savaitės dienomis ar įvairiais metų laikais.

Pasak T. Vaicekausko, šie duomenys sėkmingai pasitarnauja prekės ženklų komunikacijoje. Jis taip pat pasakoja, kad lauko reklama šiandien turi daugiau galimybių, pavyzdžiui, turinys gali būti suprogramuotas ir transliuojamas esant tam tikram laikui arba kai pasiekiama konkreti temperatūra lauke. Todėl kontekstas ir jo panaudojimas komunikacijoje atveria daugiau galimybių.