„5G Lietuvoje yra kaip Šriodingerio katė – ir yra, ir nėra vienu metu. Testiniais dažniais 5G šalyje naudojame jau nuo 2018 metų, kai vieni pirmųjų Europoje išbandėme šią technologiją realiame tinkle. Nuo 2020 metų vasario 5G įjungėme Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, kad mūsų klientai galėtų bandyti šią technologiją kartu su mumis. Dabar esame nupirkę visus reikalingus dažnius, pastatę per 1000 5G bazinių stočių ir laukiame, kada Lietuvos tarnybos duos leidimą pradėti. Todėl šiandien, stovėdami prie starto linijos, leidžiame 5G kampaniją visais kanalais reklamuodami Lietuvos pasirengimą 5G ir ateitį, į kurią kviečiame“, – sako „Telia“ prekės ženklo vadovė Jurgita Kojenets.

Prekės ženklo šerdis – inovacijos

„Internetas priklauso man“ – taip teigia trečiojo „Telia“ 5G reklaminio klipo herojai, kviesdami atverti duris didžiausiems dešimtmečio technologiniams pasiekimams ir susipažinti su galimybėmis, kurias atveria ateities internetas – 5G ryšys.

„Inovacijos yra tai, ko žmonės tikisi iš „Telia“. Visas skaitmeninio mobiliojo ryšio technologijas Lietuvoje įdiegėme pirmieji. Ne išimtis ir 5G, todėl girdėdami šiuos lūkesčius nuolat stengiamės pristatyti naujausias technologijas pirmieji. Tai atspindi ir reklaminis klipas, kuriame norime pakviesti žmones išnaudoti ateities interneto suteikiamas galimybes. Ko gero, ne vienas iš mūsų augdami girdėdavome, kad nereikia tiek daug laiko praleisti prie kompiuterių ar telefonų ekranų, tačiau protingai nukreiptas technologijų naudojimas yra mūsų visų ateities pagrindas“, – kalbėjo Jurgita Kojenets.

Jos teigimu, internetas labai sparčiai evoliucionuoja ir nors Lietuvoje 5G įvedamas vienas paskutiniųjų Europoje, dabar yra puikus metas sparčiai žengti į priekį šalyje kuo plačiau pritaikant 5G ryšį.

„Išlįsk iš telefono!“

„Reklamoje keliame visuomenei aktualius klausimus – daug jaunų žmonių girdi, esą yra priklausomi nuo interneto, esą per daug laiko skiria įvairioms technologijoms, tačiau vaikystėje girdėtos frazės suaugus dažnai apsiverčia – tai ne mes tampame priklausomi nuo interneto, o internetas priklauso mums“, – sakė „Telia“ prekės vadovė Jurgita Kojenets.

Reklaminį klipą kūrė agentūros „Milk“ ir „Some films“, režisavo Titas Sūdžius. Klipas filmuotas Lietuvoje naudojant žaliąjį ekraną, nes šios klipe rodomos technologijos dar tik ateina mūsų gyvenimą.