„Miškų viduryje stovinčios kaimo sodybos virtuvėje vyras marinuoja mėsą, bando įvairius prieskonių derinius. Tačiau tokie kulinariniai eksperimentai tik priverčia braukti prakaitą. Vyras vargsta tol, kol sodybos durys atsiveria ir į vidų, prie diržo prisisegęs iešmus, įeina šašlykų reindžeris V. Radzevičius. Jis šeimininką nuramina, kieme iškepa mėsą ir pasiūlo paragauti „Biovela“ produktų“, – taip skambėjo pradinė reklamos idėja.

„Pirmasis įspūdis buvo didelė ir plati šypsena. Ji bylojo – pradinė užduotis įgyvendinta su kaupu. Turėjome tikslą sukurti reklamą per labai trumpą laiką ir tai padaryti su nedideliu biudžetu. Vaizdo klipe norėjome subalansuoto humoro jausmo, skanaus produkto pateikimo, paskatinimo vartoti bei kokybiško turinio perteikimo. Galutinis rezultatas viršijo visus lūkesčius“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Povilas Vinžanovas, „Biovela Group“ rinkodaros vadovas.

Reklamos įgyvendinimą bendrovė patikėjo video produkcijos gamybos studijai „CUT!Films“

Pasak P. Vinžanovo, pirminis planas buvo šį klipą parodyti tik socialiniuose tinkluose, tačiau galiausiai jis pasiekė ir televizorių ekranus.

„Reklama buvo tokia puiki, kad nutarėme ją parodyti dar platesniam potencialių vartotojų ratui. Tokiu būdu žinutė apie mūsų produktus pasiekė tikslinę auditoriją greičiau. Be to, mėgautis klipu buvo galima didesniame ekrane – ne tik telefone ar kompiuteryje“, – pažymi pašnekovas.

Paklausta, kaip pavyko pasiekti minėtų rezultatų, „CUT!Films“ prodiuserė Rūta Račaitė pasakoja, kad į šį projektą buvo sudėta itin daug širdies, patirties ir didžiulio užsidegimo.

„Klipo idėja buvo visiškai beprotiška. Nuoširdžiai nesitikėjome, kad klientas ją pasirinks, nors mums patiems ši vizija labai patiko. Dėl to sėkmę galime paaiškinti milžinišku visos komandos įsitraukimu, visapusišku tikėjimu, ką darome, ir suteikta absoliučia laisve. Beliko tik viską padaryti, kad idėja suveiktų – nuo pradinio plano popieriuje iki filmavimo aikštelės ir postprodukcijos“, – pažymi prodiuserė.

Ji priduria – beprotiška buvo ne tik klipo mintis. Anot R. Račaitės, kuriozai bei iššūkiai lydėjo ir filmavimo metu.

Rūta Račaitė

„Pirmiausia, fotografo naudojamas baltą šviesą atspindintis atšvaitas įkrito į šašlykinę. Vėliau filmuodami pamiršome išjungti priešgaisrinę signalizaciją ir dūmų mašina ją įjungė, o mes buvome vidury laukų, niekas padėti negalėjo. Visgi, susitvarkėme patys. Tuo metu maisto dailininkas vos nepakliuvo į didžiulį eismo įvykį ir tik per plauką išvengė nuriedėjimo nuo skardžio“, – prisimena R. Račaitė ir pastebi, kad neplanuotos situacijos filmavimo aikštelėje nesutrukdė pasiekti norimo rezultato.

R. Račaitė ypatingą dėmesį kreipia ir keliui, kurį klipas nuėjo nuo pradinio planuoto taško.

„Kurdami idėją svarstėme, ką turėtume padaryti, kad kampanija pavyktų, būtų sėkminga ir leistų pasiekti norimus rezultatus. Kuriant turinį socialiniams tinklams, rinkoje įprasta nekelti tokių aukštų reikalavimų, kuriais dažnai pasižymi, tarkime, TV reklama. Tačiau mes, išgirdę kliento lūkesčius, nusprendėme investuoti daugiau. Kartu pažadėjome kokybišką, įtraukiantį, įdomų turinį“, – pasakoja prodiuserė.

R. Račaitė pasakoja, kad per 12 valandų pamainą buvo nufilmuoti du vaizdo klipai, padaryta fotosesija ir idėja, prie kurios dirbo 20 žmonių, sėkmingai „prasisuko“ eteryje.

P. Vinžanovas tikina – šis kūrybinis projektas tiksliai pataikė į reklamos rinkos poreikį, kada vaizdo turinys tampa vis svarbesne rinkodaros priemone.

„Auditorija nori perteikiamą informaciją gauti greitai, konkrečiai ir aiškiai. Šis lūkestis tampa vis svarbesnis. Todėl vaizdo turinys jį atitinka geriausiai. Palikdama mažiausiai vietos interpretacijai, ši rinkodaros priemonė norimus rezultatus leidžia pasiekti tiksliai ir efektyviai“, – neabejoja P. Vinžanovas.