Reklamoje pasakojama apie mažo berniuko Džo ir jo kambaryje gyvenančio monstro Moz draugystę. Jie puikiai leidžia laiką naktimis žaisdami vaiko kambaryje, tačiau dieną berniukas negali ištverti neužsnūdęs po bemiegės nakties.

„Šių metų kalėdinė kampanija kviečia mus prisiminti vaikiškos vaizduotės galią ir didžiulį džiaugsmą, kurį atneša draugystė. Neabejoju, kad magiška, širdį virpinanti Džo ir Moz istorija nudžiugins visus mūsų vartotojus, tiek jaunus, tiek senus“, – portalui „MarketingWeek“ sakė šio prekybos tinklo vartotojų skyriaus vadovas Craigas Inglis.

Reklamos autoriai – agentūra „adam&eveDDB“.

Pamažu eterį pradeda užkariauti ir kitos kalėdinės reklamos. Savąją jau pristatė ir prekybos tinklas „Marks&Spencer“.