Nauja draudimo kompanijos „Gjensidige“ reklama, kurios autoriai – agentūra „Not Perfect I Y&R“, pasakoja apie nuostolius, kuriuos namuose kartais tenka patirti dėl visai nekaltų aplinkybių.

Pasak „Gjensidige“ atstovų, šis televizijos klipas – „Gjensidige“ būsto draudimo kampanijos dalis.

„Kampanijos žinutė „Kasmet tas pats. Rinkitės ilgalaikį būsto draudimą!”. Skatiname apsidrausti ilgesniam negu vienų metų laikotarpiui ir nebesirūpinti dėl kasmet pratęsiamų sutarčių. Kiekvienam naujam klientui dovanojame dūmų detektorių. Šis įrenginys tuoj taps privalomas kiekvieniems namams Lietuvoje“, – kampanijos idėją komentavo „Gjensidige“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims Jovita Aukštuolytė Minderienė.

Agentūra: „Not Perfect I Y&R“

Gamybos namai: „Menthol“

Režisierius: Ignas Miškinis

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją